العربی نگران تمدید قرارداد خارجی های خود نیست، قرارداد پورعلی گنجی 3.5 ساله است

به گزارش استدیو مرینا، روزنامه الوطن قطر در گزارشى در خصوص شرایط بازیکنان خارجی باشگاه العربی نوشت: مسئولان این باشگاه نگرانى براى تمدید قرارداد بازیکنان خارجى نخواهند داشت.

العربی نگران تمدید قرارداد خارجی های خود نیست، قرارداد پورعلی گنجی 3.5 ساله است

به گزارش خبرنگاران، روزنامه الوطن در گزارشی درباره آخرین شرایط بازیکنان خارجی باشگاه العربی نوشت: در حالى که بحران کرونا مسائل زیادى در مورد شرایط قرارداد بازیکنان ایجاد کرده به نظر مى رسد شرایط در باشگاه العربى در مورد شرایط قرارداد بازیکنان خارجى پایدار است، چرا که اعتبار قرارداد بازیکنان خارجى از ابتدا بیش از یک سال بوده و تغییراتى در این فهرست اتفاق نمی افتد.

قرارداد ارون گونارسون بازیکن ایسلندى به مدت دو فصل امضاء شده که قابل تمدید است و با توجه به عملکرد خوبى که داشته در باشگاه ماندگار است.

قرارداد حمدى الحرباوى تونسى هم دو ساله بوده و یک سال دیگر در العربى مى ماند. مارک مونیسا مدافع اسپانیایى هم در کنار مرتضى پورعلى گنجى زوج خودش در خط دفاع نشان داد نیروى تاثیرگذارى براى تیم است و او هم یک سال دیگر با العربى قرارداد دارد.

همچنین پورعلى گنجى مدافع ایرانى با قراردادى سه سال و نیمه به العربى پیوست و همچنان این قرارداد اعتبار دارد. میشل لاسوگا مهاجم آلمانى هم با قرارداد 3 ساله به العربى پیوست و به همین دلیل این باشگاه از ناحیه شرایط بازیکنان خارجى آرامش دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 932

به "العربی نگران تمدید قرارداد خارجی های خود نیست، قرارداد پورعلی گنجی 3.5 ساله است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "العربی نگران تمدید قرارداد خارجی های خود نیست، قرارداد پورعلی گنجی 3.5 ساله است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید