آنالیز مناقشه قره باغ؛ پیامدهای فرهنگی آن برای ایران

به گزارش استدیو مرینا، نشست مناقشه قره باغ؛ پیامدهای فرهنگی آن برای ایران دوشنبه 21 مهر به صورت حضوری و مجازی در دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار می گردد.

آنالیز مناقشه قره باغ؛ پیامدهای فرهنگی آن برای ایران

جهت دریافت خدمات طراحی ویلای کوچک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، نشست مناقشه قره باغ؛ پیامدهای فرهنگی آن برای ایران به منظور آنالیز جوانب و پیامدهای مناقشه قره باغ به همت دفتر مطالعات راهبردی ستاد فرهنگ دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار می گردد.

این نشست با حضور ابراهیم حاجیانی - معاون هماهنگی و برنامه ریزی مرکز آنالیز های استراتژیک ریاست جمهوری -، جعفر خاشع - رئیس بنیاد مطالعات قفقاز -، دنیاگیر کرمی - عضو هیئت علمی دانشکده مطالعات دنیا - و مهدی حسینی تقی آبادی - رئیس سابق بنیاد مطالعات قفقاز - به صورت حضوری و مجازی در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی تشکیل می گردد.

نشست مناقشه قره باغ؛ پیامدهای فرهنگی آن برای ایران دوشنبه، 21 مهرماه 99 از ساعت 10 تا 12 برگزار می گردد و علاقه مندان برای ثبت نام برای شرکت (حضوری یا مجازی) در نشست می توانند با شماره 66461603 (صمدی) ارتباط بگیرند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 آبان 1399 بروزرسانی: 11 آبان 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 1186

به "آنالیز مناقشه قره باغ؛ پیامدهای فرهنگی آن برای ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز مناقشه قره باغ؛ پیامدهای فرهنگی آن برای ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید