تسریع در انجام پروژه بهسازی محور ازنا-شازند مدنظر قرار گیرد

به گزارش استدیو مرینا، به گزارش خبرنگاران، سید علی آقازاده روز یکشنبه و در جریان افتتاح پروژه های دهه فجر شهرستان شازند، در جمع مردم شهباز، گفت: 700میلیارد ریال اعتبار برای احداث محور ازنا -شازند اختصاص یافته و تسریع در روند انجام این پروژه بایستی مدنظر قرار گیرد.

تسریع در انجام پروژه بهسازی محور ازنا-شازند مدنظر قرار گیرد

استاندار مرکزی اضافه کرد: همچنین برای احداث راستا دسترسی مطلوب برای شهر شهباز، هشت میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته که انتظار می رود طی نیمه اول سال آینده به اتمام برسد.

آقازاده اعلام کرد: زیرساخت های شهری و بهداشت و درمان در شهر شهباز بایستی ارتقا یابد و در این ارتباط ضروری است که تصویب و اجرای طرح جامع این شهر پیگیری گردد و تامین پزشک و تجهیزات نیز برای مرکز درمانی شهباز مورد توجه قرار گیرد.

استاندار مرکزی در بخش دیگر سخنان خود خاطرنشان ساخت: امروز شاهد آن هستیم که انقلاب اسلامی با مقاومت و ایستادگی مردم در برابر دشمنان و بدخواهان انقلاب، راستا رشد و ترقی را طی می نماید.

وی توضیح داد: در این راستا، مردم همیشه پشتیبان نظام و انقلاب بوده اند و با بهره گیری از بصیرت و آگاهی، توطئه های دشمن را خنثی نموده اند.

استاندار مرکزی ادامه داد: در حقیقت این انقلاب با یاری و همراهی مردم به پیروزی رسیده و تداوم یافته و امروز نیز امت اسلامی حمایت از ولایت و رهبر معظم انقلاب را سرلوحه کار خود دارند.

لازم به ذکر است در سومین روز از دهه فجر با حضور استاندار مرکزی و مسئولان استانی و شهرستانی، تعدادی از پروژه های عمرانی و مالی شهرستان شازند بهره برداری و یا گلنگ زنی شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 127

به "تسریع در انجام پروژه بهسازی محور ازنا-شازند مدنظر قرار گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تسریع در انجام پروژه بهسازی محور ازنا-شازند مدنظر قرار گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید