تصاویر ، انتها کرونا در ووهان ، بازگشایی 3000 مدرسه و بازگشت 1.5 میلیون دانش آموز به کلاس درس

به گزارش استدیو مرینا، شهر ووهان که کانون ظهور و انتشار ویروس کرونا به سراسر دنیا بود، دست کم سه ماه است حتی یک مورد مثبت کووید-19 نداشته و بیش از یک میلیون دانش آموز آن از روز سه شنبه به مدرسه ها بازگشتند.

تصاویر ، انتها کرونا در ووهان ، بازگشایی 3000 مدرسه و بازگشت 1.5 میلیون دانش آموز به کلاس درس

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از دیلی میل، فقط در شهر ووهان درهای 2842 مدرسه از روز سه شنبه به روی بیش از 1.4 میلیون دانش آموز باز شد و بسیاری از بچه ها بدون نگرانی از ابتلا به ویروس کرونا راهی کلاس های درس شدند. مقام های ارشد حکومت چین از پیروزی مطلق خود بر کرونا خبر داده و اعلام نموده اند دست کم در سه ماه گذشته حتی یک مورد مثبت مبتلا به کووید-19 در ووهان گزارش نشده است؛ شهری که 9 ماه پیش منشاء و کانون صدور کرونا به دنیا بود.

وزارت آموزش چین اظهار داشت 280 میلیون دانش آموز و دانشجو از این ماه (سپتامبر) به مدارس و دانشگاه ها بازمی گردند و فقط در منطقه خودمختار سین کیانگ در شمال غربی چین به دلیل شیوع گسترده کرونا آموزش بچه ها و نوجوانان به شکل آنلاین ادامه خواهد یافت.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 مهر 1399 بروزرسانی: 28 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 1161

به "تصاویر ، انتها کرونا در ووهان ، بازگشایی 3000 مدرسه و بازگشت 1.5 میلیون دانش آموز به کلاس درس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ، انتها کرونا در ووهان ، بازگشایی 3000 مدرسه و بازگشت 1.5 میلیون دانش آموز به کلاس درس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید