تلاش دقیقه 90 بارسا؛ دتلگراف:دلیخت 99 درصد یوونتوسی می شود

به گزارش استدیو مرینا، در شرایطی که همه چیز از حضور کاپیتان آژاکس در یوونتوس حکایت می کند، بارسلونا تلاش دقیقه 90 برای شکار دلیخت صورت داد.

تلاش دقیقه 90 بارسا؛ دتلگراف:دلیخت 99 درصد یوونتوسی می شود

به گزارش خبرنگاران، به باور بسیاری از کارشناسان و رسانه ها ماتیاس دلیخت به حضور در تیم یوونتوس بسیار بسیار نزدیک شده است.در این مورد حتی روزنامه معتبر دتلگراف هلند، در گزارشی نوشت:دلیخت را 99 درصد یوونتوسی بدانید.

با این حال یعنی در وضعیتی ناامید کننده برای بارسلونا، مدیریت کاتالان ها تلاش دقیقه 90 را انجام داد.

براساس اعلام روزنامه ال موندو دیپورتیو، خوسیپ بارتمو سفری ناگهانی به همراه همکارانش به آمستردام انجام داد. او می خواست یکبار دیگر با تیم هلندی و مدیر برنامه مدافع 19 ساله صحبت کند تا بلکه بتواند بازیکن جوان را به تیمش بکشاند.

این چهره البته در ماه ژانویه همین کار را در مورد فرانکی دیونگ کرد و البته نتیجه اش را نیز با جذب این بازیکن دید.با این حال آژاکس بیان نمود نظرش، نظر خود بازیکن است.

و دلیخت هم از طریق مینو رایولا مدیر برنامه اش اطلاع داد تنها در صورتی که شرایط دستمزد پیشنهادی بسیار فراتراز مورد قبلی باشد، حاضر به گفت وگوی رودررو می شود.

گزارشگر ال موندو در گزارش خود نتیجه گرفت که تیر آخر بارسا برای شکار دلیخت، بازهم به سنگ خورد و این بازیکن، ستاره ای خواهد بود که فصل بعد پیراهن بیانکونری را در ایتالیا به تن می کند.

ا

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 16 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 308

به "تلاش دقیقه 90 بارسا؛ دتلگراف:دلیخت 99 درصد یوونتوسی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلاش دقیقه 90 بارسا؛ دتلگراف:دلیخت 99 درصد یوونتوسی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید