خبرنگاران یک مدرسه قلع و قمعی به آموزش وپرورش قرچک بازگردانده شد

به گزارش استدیو مرینا، تهران - خبرنگاران- مدیر آموزش و پرورش قرچک گفت: پس از هفت سال، مدرسه عترت که با شکایت مالک، حکم قلع و قمع آن اجرا شده بود، بار دیگر به آموزش وپرورش این شهرستان بازگشت.

خبرنگاران یک مدرسه قلع و قمعی به آموزش وپرورش قرچک بازگردانده شد

غلامرضا بختیاری روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار خبرنگاران گفت: با طرح دعوا از سوی مالک مدرسه عترت منطقه محمدآباد قرچک به مراجع قضائی و صدور حکم قلع و قمع، از هفت سال گذشته این مدرسه 20 کلاسه از چرخه آموزش و پرورش خارج و مسائل عدیده ای برای خانواده ها در منطقه ای پرتراکم به وجود آمد.

وی اضافه کرد: با پیگیری های اجرا شده از سوی مدیریت آموزش و پرورش و همکاری مستقیم فرمانداری شهرستان، شورای اسلامی و شهرداری قرچک و توافق حاصله با مالک، پس از هفت سال این مدرسه بار دیگر به آموزش و پرورش بازگردانده شد.

وی گفت: با توجه به اینکه مدت زیادی از تخلیه این مدرسه گذشته و خسارات بسیاری به آن وارد شده، لازم است تا به صورت کامل بازسازی شود که این امر با همت یکی از خیرین مدرسه ساز با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال انجام می شود.

بختیاری گفت: این مدرسه پس از بازسازی کامل، به تجهیزات هوشمند مجهز شده و از ابتدای سال تحصیلی 99-1398 آماده حضور دانش آموزان خواهد بود.

طی سال های گذشته چند مدرسه شهرستان قرچک به دلیل شکایت مالکین و دریافت حکم قلع و قمع، از چرخه آموزش و پرورش خارج شده است.

شهرستان قرچک با بیش از 270 هزار دانش آموز در 30 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

بیش از 52 هزار دانش آموز در مدارس قرچک مشغول به تحصیل می باشند.

تهرام/7254/ / 6139

منبع: ایرنا
انتشار: 10 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 205

به "خبرنگاران یک مدرسه قلع و قمعی به آموزش وپرورش قرچک بازگردانده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران یک مدرسه قلع و قمعی به آموزش وپرورش قرچک بازگردانده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید