خط و نشان قهرمان آمریکایی المپیک برای ملی پوش کشتی ایران: بگویید زارع را بفرستند!

به گزارش استدیو مرینا، دارنده مدال طلای سنگین وزن کشتی آزاد المپیک توکیو برای امیرحسین زارع، قهرمان کشتی آزاد دنیا خط و نشان کشید.

خط و نشان قهرمان آمریکایی المپیک برای ملی پوش کشتی ایران: بگویید زارع را بفرستند!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، گیبل دن استیوسُن پدیده 21 ساله کشتی آمریکا که چندی پیش در المپیک توکیو با شکست عنوان دارانی مثل طا ها آکگول و گنو پتریاشویلی پیروز به کسب مدال طلای المپیک در سنگین وزن کشتی آزاد شده بود،با انتشار پشتی در فضای مجازی برای امیرحسین زارع، قهرمان ایرانی سنگین وزن کشتی آزاد دنیا خط و نشان کشید.

پیج flowrestling معتبرترین رسانه کشتی آمریکا خبری گذاشته که 23 بهمن تیم ایران و آمریکا با هم ملاقات محبت آمیز برگزار می نمایند و گیبل استیوسُن هم زیر آن پست نوشته به ایران بگویید زارع رو بفرسته من دارم می رسم.

استیوسُن یکماه قبل گفته بود از دنیای کشتی خداحافظی نموده و به کشتی کج رفته، اما قهرمانی امیرحسین زارع او را وسوسه نموده و می خواهد دوباره کشتی بگیرد.

در جریان برگزاری رقابت های دنیای نروژ، روسای فدراسیون های کشتی ایران و آمریکا با یکدیگر ملاقات کردند که در این ملاقات موضوع برگزاری رقابت تیمی میان دو کشور در اسفند به میزبانی آمریکا قطعی شد که با توجه به قهرمانی زارع در رقابت های سنگین وزن قهرمانی دنیا و قطعی شدن ملاقات دو تیم ایران و آمریکا، استیوسن قصد حضور در این ملاقات را دارد.

این کشتی گیر آمریکایی در زیر پست شادی خاص امیرحسین زارع پس از کسب قهرمانی دنیا که در حال تاجگذاری است، نوشت: به ایران بگویید زارع را بفرستد، دارم می رسم!

بر اساس برنامه ریزی اجرا شده ملاقات محبت آمیز بین کشتی ایران و آمریکا روز 23 بهمن ماه امسال و در آرلینگتون دالاس در استان تگزاس برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 آبان 1400 بروزرسانی: 12 آبان 1400 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 1806

به "خط و نشان قهرمان آمریکایی المپیک برای ملی پوش کشتی ایران: بگویید زارع را بفرستند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خط و نشان قهرمان آمریکایی المپیک برای ملی پوش کشتی ایران: بگویید زارع را بفرستند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید