رقابت 214 مدیرمسئول برای نمایندگی در هیات نظارت بر مطبوعات

به گزارش استدیو مرینا، دبیر هیات نظارت بر مطبوعات گفت: مدیران مسئول 111 رسانه الکترونیکی و 103 نشریه مکتوب برای هجدهمین دوره انتخابات هیات نظارت بر مطبوعات ثبت نام نموده اند که از این تعداد 182 نفر مرد و 32 نفر زن هستند.

رقابت 214 مدیرمسئول برای نمایندگی در هیات نظارت بر مطبوعات

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، علائدین ظهوریان با اشاره به جزئیات برگزاری هجدهمین دوره انتخاب هیات نظارت بر مطبوعات، گفت: مرحله اول این انتخابات 20 آبان ماه 99 صورت می گیرد و چنانچه در مرحله اول تعداد آرا به حد نصاب نرسد، دوره بعد، دو هفته دیگر یعنی چهارم آذرماه با هر تعداد رای دهنده و شرکت نماینده برگزار خواهد شد.

ویژگی های دوره هجدهم

دبیر هیات نظارت بر مطبوعات در ادامه با اشاره به ویژگی های هجدهمین دوره انتخابات مشخص نماینده مدیران مسئول رسانه ها در هیات نظارت بر مطبوعات، از انجام چند کار و فعالیت جدید در این دوره اطلاع داد و گفت: نخست به وسیله سامانه جامع رسانه های کشور یک صفحه وب برای انتخابات راه اندازی شد تا برای سهولت امر انتخابات، رصد اخبار و دیگر مسائل مورد استفاده قرار گیرد.

وی افزود: سال جاری تمامی اطلاعات عمومی لازم در این زمینه بصورت وب در سامانه به نمایش در می آید.

اطلاع از شرایط انتخابات در بیرون محل ستاد

به گفته دبیر هیات نظارت بر مطبوعات، همه همکاران و مدیران مسئول رسانه ها در سراسر کشور می توانند در بیرون از محل ستاد برگزاری هجدهمین دوره انتخابات مشخص نماینده مدیران مسول رسانه ها در هیات نظارت بر مطبوعات، از شرایط شرکت نمایندگان در انتخابات آگاه شوند.

ظهوریان در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: امکان اعتراض چه برای نامزد ها و چه رای دهندگان، حسب لیستی که اعلام شده وجود دارد و هرکدام از همکاران که واجد شرایط رای دهی قلمداد نشده اند می توانند در فرصت به جامانده نسبت به پیگیری نقطه نظر و یا اعتراض خود اقدام نمایند.

وی اضافه نمود: همچنین امکان پیگیری و تکمیل سوابق همکاران که دارای نقص بوده و ما آن ها را فاقد شرایط رای دهی تلقی کردیم وجود دارد و می توانند نسبت به تکمیل شرایط خود اقدام نمایند.

تیزر تبلیغاتی نامزد ها در سامانه

دبیر هیات نظارت بر مطبوعات تاکید نمود: همچنین تیزر تبلیغاتی نامزد ها در سامانه قابل دستیابی است.

ظهوریان حضور و مشارکت گسترده مدیران مسئول رسانه های کشور را نشانگر اقبال این دوره انتخابات برشمرد و گفت: الکترونیکی شدن برگزاری انتخابات باعث شده که جنبه مشارکت به بالاترین حد خود برسد و ما شاهد حضور حداکثری مدیران مسئول در این دوره انتخابات باشیم.

وی اطلاع رسانی جامع، پخش تیزر های تبلیغاتی نامزدها، ایجاد صفحات اختصاصی انتخابات و پخش به وسیله وب را از دیگر ویژگی های این دوره انتخابات برشمرد.

به گزارش ایرنا، انتخابات هیات نظارت بر مطبوعات، هر دو سال یکبار به منظور انتخاب نماینده مدیران مسئول رسانه های کشور در هیات نظارت بر مطبوعات انجام می گردد.

هجدهمین دوره هیات نظارت بر مطبوعات از ساعت 10 تا 16 روز سه شنبه 20 آبان ماه و نوبت بعدی آن پس از دو هفته در روز سه شنبه مورخ 4 آذرماه 1399 در همان بازه زمانی برگزار خواهد شد.

تعداد چهار هزار و 44 نفر از مدیران مسئول رسانه های کشور مجاز به شرکت در هجدهمین دوره انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات تشخیص داده شده اند که فهرست آن ها در سامانه جامع رسانه های کشور منتشر شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 آذر 1399 بروزرسانی: 16 آذر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 1262

به "رقابت 214 مدیرمسئول برای نمایندگی در هیات نظارت بر مطبوعات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت 214 مدیرمسئول برای نمایندگی در هیات نظارت بر مطبوعات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید