شریعتمداری: همه دعاوی قضایی مطروحه علیه خبرنگاران مسترد شوند

به گزارش استدیو مرینا، هشمهری آنلاین:وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در بخشنامه ای به تمامی معاونین، روسا و مدیران سازمان ها، صندوق ها، بانک ها، موسسات تابعه و مدیران کل اجرایی دستور داد تا در راستای حمایت از فعالیت های خبرنگاران، همه دعاوی قضایی مطروحه را مسترد نمایند.

شریعتمداری: همه دعاوی قضایی مطروحه علیه خبرنگاران مسترد شوند

ایلنا نوشت: متن کامل این بخشنامه که به مناسب بزرگداشت روز خبرنگار از سوی شریعتمداری صادر شد به این توضیح است:

اطلاع رسانی آزاد و انعکاس حقایق و واقعیت های موجود از عوامل مشخص کننده در میزان توسعه یافتگی یک جامعه در ابعاد سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و مالی می باشد که خبرنگاران با مطلع سازی و ارتقای سطح دانش آحاد جامعه و تنویر افکار عمومی به ایفای این مهم می پردازند.

روز خبرنگار فرصت مغتنمی است که سازمان ها و ادارات زیرمجموعه به منظور حمایت از فعالیت های این قشر زحمتکش، کلیه دعاوی قضایی مطروحه علیه این عزیزان که ناشی از وظایف حرفه ای آنان باشد را مسترد کنند.

امید است این حرکت، گامی در جهت برطرف مسائل عدیده این قشر خدوم باشد.

لازم به ذکر است، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در روز خبرنگار طی توئیتی گفت: #خبرنگاران امروز با پذیرش مخاطرات در خدمت مردم هستند. محیط آزاد و قانونمند شرط لازم برای ایفاءنقش سازنده آنهاست.

آنهابزرگترین شرکاءاجتماعی ما و رکن مهم ایجادشفافیتند، کار حرفه ای آنان نباید با محدودیت روبرو و هر شکایتی از خبرنگاران توسط مسئولان ما باید پس گرفته گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 19 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 323

به "شریعتمداری: همه دعاوی قضایی مطروحه علیه خبرنگاران مسترد شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شریعتمداری: همه دعاوی قضایی مطروحه علیه خبرنگاران مسترد شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید