فتاحی: مبلغ قرارداد حسینی 4میلیارد نیست

به گزارش استدیو مرینا، خبرگزاری فارس: رضا فتاحی سرپرست تیم سپاهان اصفهان در خصوص اینکه محمد مسلمی پور مدافع ملی پوش امید این تیم امروز بیان کرد از این تیم جدا شده است، گفت: به هیچ عنوان چنین چیزی امکان ندارد. مسلمی پور 2 سال دیگر با سپاهان قرارداد دارد و باید به قراردادش پایبند باشد. قرار است او تا هفته آینده برای مصاحبه ای که انجام داده در کمیته انضباطی باشگاه حاضر گردد و شرح دهد.

فتاحی: مبلغ قرارداد حسینی 4میلیارد نیست

فتاحی در خصوص اینکه گفته می گردد محمدرضا حسینی با قرارداد چهار میلیاردی به عضویت سپاهان درآمده گفت: اصلاً چنین چیزی امکان ندارد ان شاءالله قراردادها را که سازمان لیگ منتشر کرد مبلغ قرارداد او هم تعیین می گردد. حسینی به خاطر شرایط خانوادگی اش در اصفهان ماند. او خودش گفت که دوست دارد در باشگاهی باشد که به قهرمانی نزدیک است ضمن اینکه او با امیر قلعه نویی راحت است و دوست دارد با مربی ای کار کند که قبلاً شاگردش بود.

سرپرست تیم سپاهان در ادامه گفت: این مبلغ چهار میلیارد که در خصوص آن صحبت می گردد با مبلغ اصلی قرارداد حسینی فاصله زیادی دارد و ان شاءالله به زودی تعیین می گردد.

وی در خصوص زمان بازگشت امیر قلعه نویی از تعطیلات گفت: تیم سپاهان روز اول تیر ماه تمریناتش را شروع می نماید و ان شاءالله آقای قلعه نویی در این تاریخ بر سر تمرینات تیم حاضر خواهند بود.

منبع: برترین ها
انتشار: 13 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 209

به "فتاحی: مبلغ قرارداد حسینی 4میلیارد نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فتاحی: مبلغ قرارداد حسینی 4میلیارد نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید