لیست انتخاباتی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در آذربایجان شرقی هفته آینده منتشر می شود

به گزارش استدیو مرینا، خبرنگاران/آذربایجان شرقی لیست نهایی انتخاباتی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب تبریز و حوزه های انتخابیه آذربایجان شرقی اوایل هفته آینده منتشر خواهد شد.

لیست انتخاباتی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در آذربایجان شرقی هفته آینده منتشر می شود

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب آذربایجان شرقی با بیان این که تا امروز نفرات 70 درصد حوزه های انتخابیه آذربایجان شرقی نهایی شده است، اضافه کرد: لیست تبریز هم نهایی شده و اوایل هفته آینده اعلام عمومی خواهد شد.

محمد یوسف شاکری، بخشی از سازو کار تدوین لیست نهایی کاندیداهای مورد حمایت شورای ائتلاف را تشریح کرد و گفت: نظرسنجی های معتبر، استفاده از آرای مجامع احزاب، تشکل ها و اقشار و همچنین تطابق کاندیداها با شاخص های انقلابی گری در تهیه لیست نهایی موثر بوده است.

وی رایزنی ها و برآورد های مختلف درباره نفرات لیست حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو را رد کرد و اضافه کرد: تمامی برآورد های مربوط به افراد در حد حرف و شایعه است و لیست نهایی همانی است که اعلام خواهد شد. برخی لیست ها هم با اسامی مشابه منتشر شده که ارتباطی با شورای ائتلاف نیروهای انقلاب ندارد.

وی، عاملیت بر قانون اساسی و فرآیند قانون گذاری، اشرافیت بر مسائل استانی، منطقه ای و کشوری، حسن سابقه در مسئولیت های قبلی، مدافع شفافیت و ممبرا از تناقض در مواضع، شفافیت در موضع گیری سیاسی و بین المللی و التزام به ولایت مطلقه فقیه و مردم داری را از مولفه های انقلابی گری مورد ارزیابی در جلسات شورا برشمرد.

وی ادامه داد: از چند ماه گذشته جلسات عادی و فوق العاده شورا به صورت مرتب برگزار می شود و در نهایت پس از جلسات فشرده متعدد در ماه های اخیر به لیستی که در هفته آینده منتشر خواهد شد، رسیدیم تا با انتخاب آن ها در حد وسع خود برای رسیدن به یک مجلس انقلابی در تراز انقلاب اسلامی تلاش کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 752

به "لیست انتخاباتی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در آذربایجان شرقی هفته آینده منتشر می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیست انتخاباتی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در آذربایجان شرقی هفته آینده منتشر می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید