نحوه برگزاری کلاس های دانشگاه ام ای تی درترم آینده

به گزارش استدیو مرینا، رئیس مؤسسه فناوری ماساچوست در نامه ای به جامعه دانشگاهی ام آی تی در خصوص نحوه برگزاری کلاس های این موسسه توضیحاتی ارائه داد.

نحوه برگزاری کلاس های دانشگاه ام ای تی درترم آینده

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از ام ای تی، رافائل ریف، رئیس مؤسسه فناوری ماساچوست در نامه ای به جامعه دانشگاهی ام آی تی اعلام نمود که با توجه به رعایت فاصله گذاری اجتماعی در دوران پاندمی کروناویروس، تنها درصدی از دانشجویان دوره کارشناسی دانشگاه در ترم آینده به دانشگاه باز می گردند.

وی در این نامه یادآور شد، من در ماه آوریل از تیم 2020 خواستم گزینه های تحصیلات دانشگاهی برای ترم پاییز را ارزیابی کند؛ امروز، بر اساس تجزیه و تحلیل های عمیق تیم و مشاوره گسترده در جامعه تصمیماتی برای تحصیل دانشجویان اتخاذ شده است.

ریف گفت: آن دسته از دانشجویانی که در ترم پاییز در خوابگاه دانشگاه زندگی می نمایند، در اتاق تکی خود مستقر خواهند شد.

تیم 2020 طیف وسیعی از گزینه ها را ارائه می دهد، بعضی از دانشجویان ممکن است از ماه سپتامبر در کلاس حاضر شوند، بعضی ممکن است به صورت آنلاین ادامه تحصیل دهند و به طور کلی گزینه های مختلفی در شکل و زمان تقویم دانشگاهی و شمار دانشجویان مجاز برای حضور در کلاس وجود خواهد داشت.

رئیس موسسه فناوری ماساچوست در این نامه یادآور شد: هر گزینه با اشکالاتی همراه است، اما ما اکنون رویکردی قرار داده ایم که بیشترین بازخورد مثبت را از سوی همه کادر آموزشی داشته است.

رایف تأکید کرد: حداقل برای پاییز، ما فقط می توانیم بعضی از دانشجویان خود را به دانشگاه برگردانیم و ممکن است ترم آینده از یک هفته زودتر از موعد همیشگی شروع گردد؛ اما همه چیزهایی که می توانند به صورت آنلاین آموزش داده شوند، فرایند آموزش آنلاین را طی خواهند کرد.

علاوه بر این رعایت پروتکل های بهداشتی نظیر آزمایش کووید 19 قبل از ورود به دانشگاه و استفاده از ماسک برای همه آنهایی که در محوطه آموزشی حضور می یابند الزامی خواهد بود.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 31 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 1041

به "نحوه برگزاری کلاس های دانشگاه ام ای تی درترم آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه برگزاری کلاس های دانشگاه ام ای تی درترم آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید