اسطوره دوچرخه سواری ایران راهنمایی تیم ملی استقامت را نپذیرفت

به گزارش استدیو مرینا، اسطوره دوچرخه سواری ایران طی جلسه ای با مسئولان فدراسیون دوچرخه سواری از پیشنهاد سرمربیگری تیم استقامت تشکر و قدردانی کرد.

اسطوره دوچرخه سواری ایران راهنمایی تیم ملی استقامت را نپذیرفت

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون دوچرخه سواری، قادر میزبانی گزینه راهنمایی تیم ملی استقامت کشورمان امروز با حضور در فدراسیون دوچرخه سواری و جلسه باخسرو قمری، اصغر خالقی، علی اسدی و محسن سلگی مدیر تیم های ملی از پذیرفتن راهنمایی سرمربیگری تیم ملی استقامت انصراف داد.

میزبانی علت کناره گیری اش را از گزینه های راهنمایی تیم ملی تجربه ناکافی خود در عرصه مربیگری دانست و گفت احتیاجمند است در ابعاد علمی و تئوری نیز به اندازه مسائل فنی پیشرفت کند.

اسطوره دوچرخه سواری کشورمان در این خصوص گفت: فدراسیون دوچرخه سواری پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی استقامت را به بنده ارائه کرد که به دلایلی این موضوع را به زمان دیگری موکول کردم. من حدود 8 ماه است که از دوران قهرمانی کناره گیری کردم و احتیاج دارم مدتی در کنار خانواده ام باشم. البته قصد ندارم از دوچرخه سواری دور شوم ولی معتقدم هر چقدر در طول این 27 سال تجربه آموختم باید مدتی نیز در دوره های علمی و تئوری اتحادیه جهانی و کشورهای صاحب سبک حضور پیدا کنم. هیچ ضمانتی وجود ندارد که چون در دوره ورزشکاری قهرمان بوده ام در عرصه مربیگری نیز می توانم موفق شوم.

قادر میزبانی در ادامه اضافه کرد: قرار بر این شد فعلا در حوزه استعدادیابی در کنار فدراسیون باشم و به پشتوانه سازی دوچرخه سواری یاری کنم. دوچرخه سواری احتیاجمند بازسازی است و دوست دارم زمانی راهنمایی تیم ملی را برعهده بگیرم که 40 تا 50 دوچرخه سوار جوان و مستعد در اختیار داشته باشم و با قدرت به بازی های آسیایی ببرم. باید در این مدت در کشورهای پیشرفته دوره های آموزش استعدایابی دوچرخه سواری ببینم و اندوخته هایم را به دوچرخه سواری ایران تقدیم کنم. من و دوچرخه سواری جدا نشدنی هستیم ولی می خوام در این عرصه نیز همانند دوران ورزشکاری ام مفید باشم. معتقدم در این شرایط بهتر است شخص دیگری راهنمایی تیم ملی را بر عهده بگیرد که مفید باشد. امیدوارم روز به روز شاهد موفقیت بیشتر دوچرخه سواری باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 54

به "اسطوره دوچرخه سواری ایران راهنمایی تیم ملی استقامت را نپذیرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسطوره دوچرخه سواری ایران راهنمایی تیم ملی استقامت را نپذیرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید