برخواه: عملکرد فنی بهداد در جاکارتا بی نظیر بود

به گزارش استدیو مرینا، محمدحسین برخواه بعد از درخشش بهداد سلیمی و سعید علی حسینی در بازی های آسیایی 2018، در مورد عملکرد وزنه بردارانش معتقد است که بهداد در این مسابقه بی نظیر بود و سعید هم فراتراز توقع ما وزنه زد.

برخواه: عملکرد فنی بهداد در جاکارتا بی نظیر بود

به گزارش خبرنگاران ، محمدحسین برخواه بعد از قهرمانی و نایب قهرمانی بهداد سلیمی و سعید علی حسینی در بازی های آسیایی 2018، در مورد عملکرد وزنه بردارانش معتقد است که بهداد در این مسابقه بی نظیر بود و سعید هم فراتراز توقع کادرفنی وزنه زد. سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران می گوید: به مردم کشورم تبریک می گویم. مردم ما باید به این دو قهرمان با غیرت افتخار نمایند چون عالی کار کردند و باعث خوشحالی مردم شدند. به هر دو وزنه بردار دست مریزاد می گویم. بهداد مردانه جنگید. او تمرینات سختی داشت و پرتلاش و قوی ظاهر شد. بهداد امروز خیلی خوب جنگید. او در چند ماه گذشته حال خوبی نداشت. این را الان که مسابقات تمام گردیده است می گویم. خدا را شکر می کنیم هر دو قهرمان ما خوب کار کردند.

از برخواه پرسیدیم که بهداد ظاهرا نگران بود و وقتی وزنه می زد به هیات ژوری نگاه می کرد تا خطایش اعلام نگردد. سرمربی تیم ملی در این خصوص معتقد است: شما می دانید در چند سال اخیر با بهداد چطور رفتار کردند. در حرکت اول که بهداد روی تخته می رفت، به او گوشزد کردم حواست باشد داورها منتظر یک آتو هستند تا از تو خطا بگیرند. خدا را شکر که ختم به خیر شد.

برخواه درباره سعید علی حسینی هم می گوید:سعید هشت سال از وزنه برداری دور بود و زحمت زیادی کشید تا به این صندلی برسد. او امروز غیرت کرد، فراتر از انتظار و توقع ما وزنه زد و درنهایت هم صاحب مدال نقره ارزشمند بازی های آسیایی شد.

سرمربی تیم ملی در انتها در پاسخ به این سوال که با رفتن بهداد سلیمی چه کسی جایگزین او می گردد، تاکید دارد: ما علی داوودی و چند نفر دیگر را در سنگین وزن داریم و جای نگرانی نیست. در مسابقات قبل به آنها میدان داده ایم. امیدوارم که جوانان ما بتوانند جای ستاره هایی که خداحافظی می نمایند را خیلی زود پر نمایند.

5، 1

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 13 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 3

به "برخواه: عملکرد فنی بهداد در جاکارتا بی نظیر بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخواه: عملکرد فنی بهداد در جاکارتا بی نظیر بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید