زیرساخت های گردشگری شهرستان کنگان تقویت می گردد

به گزارش استدیو مرینا، به گزارش خبرنگاران، عبدالکریم گراوند عصر یکشنبه در مراسم افتتاح نمایشگاه از محصولات روستایی بندر کنگان گفت: کوشش داریم تا مسائل مردم را در شهرستان های مختلف شناسایی و برای برطرف آنها پیگیری کنیم و امروز به کنگان سفر کردیم تا این مسائل آنالیز گردد.

زیرساخت های گردشگری شهرستان کنگان تقویت می گردد

وی توسعه اشتغال و بهبود وضعیت اقتصاد و معیشت را مورد تاکید قرار داد و افزود: ظرفیت های اقتصادی بسیار خوبی در شهرستان کنگان وجود دارد که باید با استفاده از این ظرفیت ها زمینه توسعه اشتغال فراهم گردد.

استاندار بوشهر با اشاره به افتتاح پروژه های مسکن روستایی در شهرستان کنگان اعلام نمود: عملیات اجرایی احداث 100 واحد مسکونی روستایی، لایروبی حوضچه بندر پرک کنگان و ساخت 9 پارک ساحلی در روستاهای کنگان شروع شد.

وی با اشاره به راه اندازی نمایشگاه توانمندی محصولات روستاهای کنگان بیان نمود: فراوری محصولات روستایی و صنایع دستی نقش بسیار مهمی در رونق گردشکری خواهد داشت و امروز شاهد ارائه برخی از توانمندی بانوان این شهرستان هستیم.

گراوند با اشاره به ظرفیت های کم نظیر شهرستان کنگان در حوزه گردشگری، توضیح داد: تقویت زیرساخت های گردشگری شهرستان کنگان یک ضرورت است و باید در راستای توسعه گردشگری این شهرستان کوشش مضاعف صورت گیرد.

وی با تاکید بر لزوم کوشش رسانه ها برای نمایش و ارائه قابلیت های فراوریکننگان و صنعت گران دستی افزود: توسعه اشتغال و تکمیل پروژه های عمرانی را به صورت جدی در دستور کار داریم و همه مسئولان باید در این مسیر حرکت نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 57

به "زیرساخت های گردشگری شهرستان کنگان تقویت می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیرساخت های گردشگری شهرستان کنگان تقویت می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید