سنگ اندازی، بازی صنعت نفت و پیکان را نیمه تمام گذاشت

به گزارش استدیو مرینا، دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و پیکان تهران به دلیل سنگ پرانی تماشاگران میزبان نیمه تمام ماند.

سنگ اندازی، بازی صنعت نفت و پیکان را نیمه تمام گذاشت

به گزارش خبرنگاران، تیم های فوتبال صنعت نفت آبادان و پیکان تهران از ساعت 19:30 امروز(جمعه) در چهارچوب هفته هفتم لیگ برتر با قضاوت موعود بنیادی فر در استادیوم تختی آبادان به مصاف هم رفتند و در سرانجام در حالی که شاگردان جلالی با نتیجه دو بر یک پیش بودند به دلیل هجوم طرفداران به زمین نیمه تمام باقی ماند.

در این بازی گل اول را شاهین ثاقبی برای پیکان در دقیقه 11 روی حرکت داخل عمق مهدی مومنی و پاس کات بک او به ثمر رساند اما پانزده دقیقه بعد طالب ریکانی روی پاس میلاد دنیای در محوطه جریمه پیکان صاحب موقعیت شد و با یک حرکت انفرادی و از پیش رو برداشتن مدافع مقابلش، توپ را وارد دروازه کرد تا کار به تساوی بکشد.

در نیمه دوم بازی پیکان با تعویض طلایی مجید جلالی به گل دوم رسید و سامان نریمان دنیا در دقیقه 82 بلافاصله بعد از ورود به زمین، توانست دروازه میزبان را باز کند.

طرفداران صنعت نفت بعد از این گل اعتراض های شدیدی به داور داشتند و در دقیقه نود تعدادی از آن ها وارد زمین شدند. تیم داوری مسابقه نیز به دلیل نبود امنیت جانی زمین را ترک کرد. بنیادی فر در نهایت به دلیل تامین نشدن امنیت، به همراه یاری هایش به زمین بازنگشت و بازی را نیمه تمام اظهار داشت تا کمیته انضباطی درباره نتیجه آن تصمیم گیری کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 31

به "سنگ اندازی، بازی صنعت نفت و پیکان را نیمه تمام گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سنگ اندازی، بازی صنعت نفت و پیکان را نیمه تمام گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید