صدای اعتراض از اردوگاه آبی: پول ما را هم بدهید

به گزارش استدیو مرینا، تا کنون که 5 هفته از رقابت های لیگ گذشته، دریافتی بازیکنان استقلال تنها 10 درصد از مبلغ قراردادشان است.

صدای اعتراض از اردوگاه آبی: پول ما را هم بدهید

به گزارش خبرنگاران ، بعد از پرداخت مطالبات باشگاه استقلال و گذر از خطر حذف از رقابت های آسیایی، حالا کم کم صدای اعتراض بازیکنان تیم بلند گردیده و بابت پرداخت نشدن مطالبات این فصل اعتراض دارند.

چند هفته ای است که مسوولان باشگاه استقلال سخت درگیر پرداخت بدهی شاکیان و ارسال مستندات تسویه حساب های مالی برای کنفدارسیون فوتبال آسیا بودند و در طول این مدت خواه ناخواه بخش قابل توجهی از ورودی های مالی باشگاه صرف تسویه حساب با شاکیان گردیده. به همین خاطر تا کنون که 5 هفته از رقابت های لیگ گذشته، دریافتی بازیکنان استقلال تنها 10 درصد از مبلغ قراردادشان است.

در شرایط حساس فعلی که استقلال بازی با نفت مسجد سلیمان و رقابتی سنگین و حساس را در بازی برگشت با السد پیش رو دارد، شارژ مالی بازیکنان تأثیر بسزایی در روحیه تیمی خواهد داشت اما استقلال تمام دریافتی هایش از حامی مالی را صرف تسویه حساب با طلبکارانی نموده که نتوانسته از آن ها رضایت بگیرد.

مسوولان باشگاه اما خوب می دانند که نارضایتی بازیکنان بابت مسائل مالی و تأثیری که این موضوع روی روحیه و انگیزه تیم می گذارد، کار شفر را برای نتیجه دریافت در بازی های پیش رو سخت خواهد نمود.

فتحی که حالا دست پر از سفر امارات برگشته و مدعی است که 350 هزار دلار بابت رضایتنامه تیام از باشگاه عجمان گرفته، باید پیش از هرچیز پرداخت مطالبات بازیکنان را در اولویت قرار دهد و از همین حالا نشان دهد که جلوی انباشته شدن بدهی ها را خواهد گرفت.

210 – 10

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 29 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 12

به "صدای اعتراض از اردوگاه آبی: پول ما را هم بدهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدای اعتراض از اردوگاه آبی: پول ما را هم بدهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید