قهرمانی البرزی ها در مسابقات کشوری تکواندو

به گزارش استدیو مرینا، در سرانجام رقابت های تکواندوی قهرمانی کشور بزرگسالان مردان، تیم البرز با برتری مقابل رقبا به مقام قهرمانی دست یافت.

قهرمانی البرزی ها در مسابقات کشوری تکواندو

به گزارش خبرنگاران، چهلمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی کشور جوانان و بزرگسالان در گروه مردان با عنوان جام سفیر کره جنوبی از صبح یکشنبه - 13 آبان - با حضور 224 تکواندوکار در قالب 31 تیم به میزبانی خانه تکواندو شروع شد و دوشنبه - 14 آبان - با معرفی تیم های برتر به خاتمه رسید. تیم استان البرز توانست عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، بوشهر، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهکیلویه و بویر احمد، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد تیم های شرکت کننده در این رقابت ها بودند.

در خاتمه این دوره از رقابت ها، البرزی ها با کسب دو مدال طلا، یک نقره، یک برنز در مجموع با 49 امتیاز موفق شدند بر سکوی قهرمانی بایستند، تکواندوکاران مازندرانی نیز با کسب دو مدال طلا، یک نقره و در مجموع با 43 امتیاز نایب قهرمان این مسابقات شدند و آذربایجان شرقی نیز با دو مدال طلا و در مجموع با 40 امتیاز عنوان سومی را کسب کرد.

تیم های قزوین، گیلان، تهران، زنجان، لرستان، اردبیل و اصفهان نیز به ترتیب در صندلی چهارم تا دهم جدول رده بندی قرار گرفتند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 72

به "قهرمانی البرزی ها در مسابقات کشوری تکواندو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمانی البرزی ها در مسابقات کشوری تکواندو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید