لوپتگی: در لالیگا کسب سه امتیاز از همه چیز مهم تر است

به گزارش استدیو مرینا، سرمربی رئال مادرید معتقد است برای قهرمانی در لالیگا باید امتیازات بیشتری نسبت به حریفانشان کسب نمایند و به همین خاطر مهم ترین چیز در هر بازی کسب سه امتیاز است.

لوپتگی: در لالیگا کسب سه امتیاز از همه چیز مهم تر است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از آس، رئال مادرید شنبه شب در هفته پنجم لالیگا با تک گل مارکو آسنسیو توانست اسپانیول را شکست دهد. یولن لوپتگی پس از بازی گفت : بازی پیچیده ای بود. برابر حریف توانمندی بازی می کردیم. آنها نسبت به ما برای آماده سازی فرصت بیشتری داشتند. خیلی خوب و سازماندهی گردیده بازی کردند و از سختی این دیدار مطلع بودیم. در نیمه نخست بهتر ظاهر شدیم و در نهایت توانستیم سه امتیاز مهم این بازی را به دست بیاوریم.

سرمربی رئال مادرید در ادامه اظهار کرد: در نیمه دوم انرژی بازیکنان کاهش یافت و کمی کند بودیم و به همین خاطر کنترل بازی را از دست دادیم. خستگی به خاطر دیدار در لیگ قهرمانان اروپا کاملا در میان بازیکنان وجود داشت. خوشبختانه سه امتیاز بازی را به دست آوردیم. در 15 دقیقه پایانی کنترل بازی را از دست دادیم. همیشه بازی هایی که بعد از لیگ قهرمانان برگزار می گردد، سخت است.

سرمربی اسپانیایی در مورد تفاوت بازی در لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا اظهار کرد: این دو رقابت کاملا با هم متفاوت هستند. در لالیگا امتیازات اهمیت بیشتری دارند چون مسیر سخت و طولانی است. نکته مثبت این بازی ها کسب سه امتیاز ضروری است. برای فتح این رقابت ها باید امتیازات بیشتری را کسب کنیم.

سرخیو راموس شب گذشته اغلب در زمان حمله های مادرید در محوطه جریمه حضور داشت. لوپتگی در این رابطه گفت : گاهی اوقات شرایط بازی به نحوی پیش می رود که یک مدافع می تواند به خط حمله بپیوندد و در حملات به دیگر بازیکنان یاری کند. با راموس صحبتی نکردم. شرایط باعث شد او نسبت به بازی های دیگر بیش از همه در حمله ها دیده گردد.

سرمربی رئال مادرید در مورد حضور زیاد بازیکنان اسپانیایی در تیمش گفت : زمانی که ترکیب تیم را می خواهم انتخاب کنم، به ملیت بازیکنانم نگاه نمی کنم. ما بازیکنان اسپانیایی زیادی در اختیار داریم و آنها شناخت خوبی دارند. این یک امتیاز است اما زمانی انتخاب بازیکنان به ملیت آنها توجهی نمی کنیم. همه بازیکنان مادرید هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 32

به "لوپتگی: در لالیگا کسب سه امتیاز از همه چیز مهم تر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوپتگی: در لالیگا کسب سه امتیاز از همه چیز مهم تر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید