کامیون داران نگران امنیت راه ها نباشند

به گزارش استدیو مرینا، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی ضمن اشاره به مواردی چون ابراز گله مندی کامیون داران از برخی مسائل حادث گردیده در جاده ها گفت: کامیون داران به هیچ عنوان نگران امنیت جاده ها نباشند و با آرامش و آسایش وظایف خود را انجام دهند.

کامیون داران نگران امنیت راه ها نباشند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمود ثمینی با قدردانی از همکاری کامیون داران اظهار کرد: هراز گاهی مطالبی از سوی کامیون داران مبنی بر ایجاد مزاحمت در جاده ها و سنگ پرانی مطرح می گردد که با پیگیری ها، اکنون همه جاده ها در امنیت کامل بوده و گزارش خاصی نیز اعلام نشده است.

وی اضافه نمود: نیروهای انتظامی امنیت لازم را برقرار نموده اند و اگر در مقطعی هم غفلتی روی گرفت، کامیون داران می توانند همکاری های لازم را با مجموعه نیروی انـتظامی داشته باشند و اطلاعات لازم را در اختیار این مجموعه قرار دهند تا در سریع ترین زمان ممکن برخوردهای قضایی انجام گردد.

ثمینی حمل و نقل را جزو حیاتی ترین شریان های کشور دانست و گفت: کامیون داران تأمین کننده نیازهای اصلی مردم و کشور هستند و آن ها تنها خواهان مطرح کردن نگرانی و دغدغه هایشان از جمله تأمین لوازم یدکی و لاستیک ماشین بودند که مسئولان به دنبال رفع کردن و پیگیری این مسائل هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 41

به "کامیون داران نگران امنیت راه ها نباشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کامیون داران نگران امنیت راه ها نباشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید