آزادکاران پنج وزن دوم حریفان خود را شناختند

به گزارش استدیو مرینا، به گزارش خبرنگاران، در وزن 46 کیلوگرم امیر پرسته در دور اول به مصاف الکسی کوپی لوف از روسیه می رود و در صورت پیروزی در دور دوم با برنده دیدار کشتی گیران مجار و مکزیک مبارزه می نماید. در این وزن 26 نفر حضور دارند.

آزادکاران پنج وزن دوم حریفان خود را شناختند

در وزن 54 کیلوگرم که 25 نفر وزن کشی کردند حامد رحیمی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با برنده مبارزه نمایندگان ترکیه و مقدونیه مسابقه می دهد.

در وزن 63 کیلوگرم احمد مهدی زاده پس از استراحت در دور اول به مصاف جاکوب ماسوتی از ایتالیا می رود و در صورت پیروزی در دور سوم با برنده دیدار کشتی گیران ترکیه و ارمنستان پیکار می نماید، در این وزن 24 نفر به روی باسکول رفتند.

در وزن 76 کیلوگرم که 26 نفر حضور دارند، حامد منافیان در دور اول با دمیرمیگیناشویلی از گرجستان مسابقه می دهد و در صورت رجحان با برنده مبارزه نمایندگان ترکیه و هند روبرو می گردد. کشتی گیران روس و آذربایجان در گروه منافیان هستند.

در وزن 100 کیلوگرم نعیم حسن زاده به مصاف جانسون بینس از کانادا می رود و در صورت رجحان در دور دوم با برنده مسابقه بلغارستان و ژاپن دیدار می نماید. در این وزن 22 نفر وزن کشی کردند و روسیه و آذربایجان در گروه نماینده ایران هستند.

تیم ایران در روز نخست صاحب دو مدال نقره و دو مدال برنز شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 430

به "آزادکاران پنج وزن دوم حریفان خود را شناختند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزادکاران پنج وزن دوم حریفان خود را شناختند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید