آقازاده قسمت هفتم؛ به دام افتادن حامد

به گزارش استدیو مرینا، قسمت هفتم سریال آقازاده به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی حامد عنقا، شنبه 19 مرداد ماه 1399 وارد شبکه نمایش خانگی شد.

آقازاده قسمت هفتم؛ به دام افتادن حامد

برای خرید قانونی و دانلود حلال قسمت هفتم سریال آقازاده اینجا کلیک کنید

هم زمان با زمانی که حامد اولین سرنخ های جدی اش را در فساد هولدینگ رهنما و شخص نیما بحری پیدا می نماید، دام مانلی/ راضیه هم برای او پهن می گردد و او ساده تر از آن چه تصور می شد اسیر این دام می گردد. حامد با چند نگاه کوتاه دل به راضیه می بازد و پس از کش و قوس هایی که با خودش دارد نهایتا به خانواده اش موضوع را می گوید.

از این جا به بعد ماجرا را خانواده حامد پیش می برند. تحقیات از در و همسایه، صحبت کردن با خود راضیه و نهایتا خواستگاری از او در حضور مادر بزرگش. همه مراحل نیز به سنتی ترین شکل ممکن پیش می رود. قرار های عروسی گذاشته می گردد و حامد و خانواده اش مسرور از پیدا کردن عروسی مومن، نجیب و سر به زیر.

اما در زمان حال، جایی که حامد و راضیه به مشهد رفته اند و حامد با اتفاق پیش آمده نمی تواند کنار بیاید و راضیه سعی می نماید علاقه اش به حامد را نشان دهد و از او طلب بخشش می نماید.

به دام افتادن شخصیت حامد به قدری ساده صورت می گیرد که کل روایت را دچار مشکل می نماید. حامد شخصیت اصلی و مثبت سریال و در واقع قهرمان داستان است و این اتفاق کاملا ضعف شخصیتی او را نشان می دهد و شخصیت او را زیر سوال می برد. حتی با پذیرش این ضعف شخصیتی باز هم باور این شکل از ازدواج بسیار سخت است.

همچنین نوع رویکرد و زندگی خانواده تهرانی هم که کوشش می گردد به عنوان الگوی مناسب زندگی ارائه گردد عاری از اشکال نیست. پایبندی به سنت هایی آن چنانی، به شوق آمدن از این که عروس و داماد تا حالا در صورت هم نگاه ننموده اند و کیف کردن از این که نماز سر وقت عروس خانم ترک نمی گردد، حتی در شب خواستگاری و نهایتا چشم بستن روی چیز های دیگر نتیجه ای جز این می تواند داشته باشد؟

خانواده تهرانی که به عنوان قهرمانان پاک دست جامعه معرفی می شوند در قبال تحولات جامعه هم مانند زندگی خصوصی شان رفتار نموده اند. آن ها که از کج روی های دوستان و هم رزمان سابقشان خبر داشته اند فقط از آن ها روی برگردانده اند و دل مشغول زندگی خود شدند و در صحنه جامعه نیز مقهور آن ها شدند. آیا کار آن ها با سر زیر برف کردن کبک تفاوتی دارد؟!

آقازاده بعد از گذشت هفت قسمت دیگر مخاطب های خودش را پیدا نموده است. مخاطب هایی که عده ای از آن ها سریال و شخصیت هایش را دوست دارند و دنبال می نمایند و عده ای دیگر نیز به دنبال حواشی احتمالی ای هستند که آقازاده در هر قسمت مستعد رقم زدن آن ها است. حواشی ای که شامل حذف شدن بعضی دیالوگ ها در قسمت ششم و بحث تحلیل درباره چرایی حذف این دیالوگ ها که به گفته سازندگان سریال دیالوگ هایی اخلاقی و مذهبی بوده است می گردد تا کنایه هایی که مسئولان دولتی زده می گردد و تشابهاتی که بعضی در فضای مجازی میان شخصیت های داستان و اشخاص حقیقی پیدا می نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 10 مهر 1399 بروزرسانی: 10 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 1124

به "آقازاده قسمت هفتم؛ به دام افتادن حامد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آقازاده قسمت هفتم؛ به دام افتادن حامد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید