ابتکار عمل میراث فرهنگی لرستان در معرفی جاذبه های گردشگری قابل تقدیر است

به گزارش استدیو مرینا، ایسنا/ براساس سخنان استاندار لرستان، ابتکار عمل میراث فرهنگی لرستان در معرفی جاذبه های گردشگری قابل تقدیر است.

ابتکار عمل میراث فرهنگی لرستان در معرفی جاذبه های گردشگری قابل تقدیر است

فرهاد زیویار در حاشیه بازدید از غرفه لرستان در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران اظهار کرد: لرستان در زمینه گردشگری حرفهای زیادی برای گفتن دارد و چیزی که در این نمایشگاه نظر همه بازدیدکنندگان را جلب می نماید ابتکار و خلاقیت اداره کل میراث فرهنگی استان در این دوره بود که متفاوت از همواره و بسیار زیبا قابلیت های تاریخی، گردشگری و فرهنگی لرستان را به عرصه نمایش گذاشته است.

وی توضیح داد: در این نمایشگاه قابلیت های گردشگری لرستان به خوبی در بخشهای متنوعی به نمایش درآمده بویژه غرفه کشاورزی و محصولات کشت و صنعت لرستان که به خوبی نمایانگر گردشگری کشاورزی در استان است و بعلاوه غرفه های زره بافی، جاجیم بافی و ورشو که ظرفیتی جهانی در استان بشمار می رود.

استاندار لرستان اعلام کرد: قابلیت های تاریخی، فرهنگی استان مانند ماکت قلعه فلک الافلاک همگی نمونه های متفاوت و تجربه جدیدی از معرفی قابلیت های گردشگری لرستان هستند.

زیویار اضافه نمود: به منظور معرفی ویژه قابلیت های گردشگری لرستان نیازمند برنامه ریزی مدونی هستیم که به همین دلیل در بخش گردشگری برنامه ویژه ای در نظر داریم و یکی از موضوعاتی که می تواند گردشگری لرستان را به خوبی معرفی کند، بحث راه و ارتباطات است.

وی اعلام کرد: اگر بحث ریلی و راه آهن لرستان احیا گردد، علاوه بر ریل تجاری، باری و مسافربری، ریل گردشگری در نقاط مختلف لرستان می تواند رونق گردشگری و در نهایت توسعه مالی استان را بدنبال داشته باشد.

منبع: همگردی
انتشار: 21 بهمن 1401 بروزرسانی: 21 بهمن 1401 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 2166

به "ابتکار عمل میراث فرهنگی لرستان در معرفی جاذبه های گردشگری قابل تقدیر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابتکار عمل میراث فرهنگی لرستان در معرفی جاذبه های گردشگری قابل تقدیر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید