ارتش آمریکا آلوده کننده بزرگ محیط زیست است

به گزارش استدیو مرینا، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا اذعان کرد که ارتش امریکا خود یک عامل آشکار آلوده کننده هوا و محیط زیست محسوب می گردد.

ارتش آمریکا آلوده کننده بزرگ محیط زیست است

به نقل از تارنمای شبکه فاکس نیوز، نانسی پلوسی که برای شرکت در نشست آب و هوایی به گلاسکو سفر نموده، این مسئله را پذیرفت که ارتش آمریکا یک استفاده کننده بزرگ سوخت است که عامل آلودگی محیط زیست می گردد.

وی در پاسخ به سوالی در این رابطه که آیا ارتش آمریکا به رغم اینکه خود بیشتر از کل 140 کشور دنیا عامل آلودگی هوا و محیط زیست بوده، از دستورکار نشست آب و هوایی گلاسکو مستثنی شده، گفت: بله ما این مسئله را که ارتش آمریکا یک عامل بزرگ آلوده کننده هوا و محیط زیست را می پذیریم.

این مقام ارشد آمریکایی خاطر نشان کرد که ارتش آمریکا یک مصرف کننده بزرگ سوخت بوده اما طرح هایی زیادی بوده اند تا سوخت های فسیلی به نوع های دیگری از سوخت برای استفاده از ارتش تبدیل شوند.

پیش از این پایگاه خبری اکسیوس در روزهای پایانی نشست گلاسکو از شکاف جدی میان کشورهای شرکت کننده در اجلاس آب و هوایی گلاسکو موسوم به کاپ26 اطلاع داد و تعهدات تازه مذاکره کنندگان را ناکافی دانست.

هدف اجلاس بین المللی تغییرات آب و هوایی در گلاسکو هم تا حد زیادی حفظ گرمایش 1.5 درجه ای کره زمین است. اما تحلیلگران می گویند حتی با وجود تمام تعهدات تازه گلاسکو برای سال 2030، ما در سال 2030 تقریبا دو برابر اندازه مورد احتیاج برای حفظ گرمایش 1.5 [درجه] کربن منتشر خواهیم کرد.

اجلاس آب و هوایی گلاسکو نوامبر سال جاری (10 تا 21 آبان) با حضور شماری از رهبران دنیا، کارشناسان امور زیست محیطی و فعالان حامی مقابله با چالش های مربوط به تغییرات آب و هوایی در حال برگزاری است.، ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 28 آذر 1400 بروزرسانی: 28 آذر 1400 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 1853

به "ارتش آمریکا آلوده کننده بزرگ محیط زیست است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتش آمریکا آلوده کننده بزرگ محیط زیست است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید