استعفای هیأت مدیره صنعت نفت

به گزارش استدیو مرینا، سرپرست فرمانداری ویژه آبادان از هیأت مدیره باشگاه خواسته به طور دسته جمعی استعفا دهند.

استعفای هیأت مدیره صنعت نفت

به گزارش خبرنگاران ، حذف آبادان از جام حذفی و نارضایتی شدید طرفداران از وضعیت این باشگاه، باعث شده که سرپرست فرمانداری ویژه آبادان در بیانیه ای رسماً خواهان استعفای هیأت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان گردد.

اعلام این موضوع از سوی زین العابدین موسوی باعث شده که بحث رفتن علی عیسی زاده از باشگاه صنعت نفت آبادان خیلی جدی تر مطرح گردد. همیشه در پس نارضایتی های این چنینی، عیسی زاده از سمت مدیرعاملی باشگاه استعفا می کرد و هیأت مدیره این استعفا را نمی پذیرفت تا مدیرعامل به فعالیتش ادامه دهد. این سیکل همیشه ادامه داشت و تغییراتی در جهت اصلاح اوضاع به وجود نمی آمد.

حالا اما سرپرست فرمانداری ویژه آبادان از هیأت مدیره باشگاه خواسته به طور دسته جمعی استعفا دهند. این اتفاق باعث می گردد که مدیرعامل هم رفتنی باشد و تغییرات گسترده ای در تعطیلات نیم فصل انتظار صنعت نفت را بکشد.

ضمن اینکه گفته می گردد بازی روز جمعه صنعت نفت آبادان مقابل سایپا، می تواند حتی آخرین فرصت باشگاه صنعت نفت به سرجیو باشد اما با توجه به قوی شدن احتمال استعفای هیأت مدیره، وضعیت سرمربی پرتغالی این تیم هم به بعد از مشخص تکلیف کادر مدیریتی باشگاه موکول خواهد شد.

180 - 11

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 14 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 91

به "استعفای هیأت مدیره صنعت نفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استعفای هیأت مدیره صنعت نفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید