امید نجاری: ناچاریم اردوی کمانداران را آهسته و پیوسته دنبال کنیم

به گزارش استدیو مرینا، امید نجاری در گفتگو با خبرنگاران با یادآوری اینکه مرحله دوم اردوی همزمان تیم های ملی تیروکمان در هر دو بخش ریکرو و کامپوند مردان و زنان که به صورت همزمان از 5 مهرماه در تبریز و قزوین آغاز شده بود چهارشنبه گذشته به سرانجام رسید، گفت: به خاطر حادتر شدن شرایط کرونا و اینکه آمار مبتلایان به این ویروس همچنان درحال افزایش است، ناچار هستیم از این پس برنامه ریزی برای پیگیری اردوها را با بررسی دقیق تر به نتیجه برسانیم تا هیچ خطری اردونشینان را تهدید نکند.

امید نجاری: ناچاریم اردوی کمانداران را آهسته و پیوسته دنبال کنیم

وی شرح داد: به خاطر وخیم تر شدن شرایط کرونایی کشور باید اردو را در مناطقی برگزار کنیم که از حیث خوابگاه و زمین تمرین و کنار هم قرار داشتن آنها شرایط لازم را داشته باشند. اینگونه شرایط قرنطینه برای کمانداران ایجاد می شود و آنها می توانند با خیال راحت و آرامش تمرینات شان را دنبال کنند.

مدیر تیم های ملی تیروکمان با تاکید بر اقداماتی که از سوی فدراسیون و برای کنترل شرایط بهداشتی اردوها انجام می شود، گفت: در حین برگزاری اردو روزانه میزان تب و اکسیژن خون کمانداران سنجیده می شود تا نسبت به شرایط سلامت آنها و دور از بودن از علائم اطمینان ایجاد شود. با این حال اگر برای دور جدید تمرینات نتوانیم در منطقه ای با محل تمرین و خوابگاه نزدیک به هم اردو تشکیل دهیم، ترجیح می دهیم درکل آن را منتفی کنیم.

نجاری گفت: مرحله اول و دوم اردوی کمانداران کامپوند در آبیک قزوین برگزار گشت. در مورد تیم ریکرو هم کیش میزبان اردوی اول بود و دور دوم تمرینات در تبریز برگزار گشت. به خاطر سرد شدن هوا اما شرایط پیگیری تمرین در تبریز وجود ندارد. در کل برای مرحله سوم اردوها در حال رایزنی هستیم تا منطقه ای با ویژگی های موردنظر انتخاب شود. در این زمینه روی کمک دانشگاه آزاد حساب کرده ایم تا در زاهدان یا بوشهر اردو داشته باشیم.

وی ادامه داد: قطعی شدن برگزاری اردو در این دو شهر هم به شرایط بستگی دارد. به هر حال تحت هیچ شرایطی بیشتر از دو نفر را در یک اتاق اسکان نخواهیم داد حتی اگر ظرفیت لازم را داشته باشد.

مدیر تیم های ملی تیروکمان تاکید کرد: به خاطر کرونا در هر منطقه ای نمی توانیم اردو داشته باشیم ضمن اینکه ترجیح مان هم این است اردوی بلند مدت نداشته باشیم. نهایت کمانداران دو هفته کنار هم تمرین کنند و به محل زندگی خود بازگردند. در عین حال اما به خاطر در پیش بودن مسابقات کسب سهمیه المپیک نمی توانیم قید اردوها را هم به طور کامل بزنیم. ناچاریم به صورت آهسته و پیوسته اردوها را پیگیری کنیم.

امید نجاری تاکید کرد: اینکه اردوی سوم کمانداران چه زمان و کجا برگزار شود اصلا تعیین نیست اما تلاش مان این است تا اردیبهشت ماه سال آینده که اولین اعزام کمانداران انجام می شود، ماهیانه یک اردو داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 آذر 1399 بروزرسانی: 1 آذر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 1232

به "امید نجاری: ناچاریم اردوی کمانداران را آهسته و پیوسته دنبال کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امید نجاری: ناچاریم اردوی کمانداران را آهسته و پیوسته دنبال کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید