این کارها خانه شما را زیبا و مجلل می نماید

به گزارش استدیو مرینا، اگر دوست دارید که خانه شما زیباتر و مجلل تر جلوه کند تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

این کارها خانه شما را زیبا و مجلل می نماید

بیشتر افراد دوست دارند که در خانه ای زیبا و مجلل زندگی نمایند. اما اغلب فکر می نمایند که این کار نشدنی است و هزینه بسیار زیادی را باید صرف آن نمایند. نگران نباشید در این مطلب از خبرنگاران به بیان نکاتی برای چیدمان شیک و مجلل در منزل می پردازیم.

از فرش غافل نشوید

وجود یک فرش در منزل شما کافی است تا دکور خانه شما را مجلل و شیک کند. فرش مانند یک تابلوی زمینی عمل نموده و دنیایی از نقش و نگار را به خانه اضافه می نماید. نیازی نیست که برای این کار هزینه زیادی صرف کنید، می توانید از فرش های ماشینی بهره ببرید.

انتخاب لوستر مناسب

یکی از نکات چیدمان شیک و مجلل در منزل استفاده از لوستر مناسب است. لوسترها در شکل ها و طرح های مختلفی موجود هستند که هرکدام حس و حال خاصی را به منزل شما وارد می نمایند. بهتر است سراغ لوسترهایی برود که ابهت منزل را بیشتر نمایند. یکی از برترین مدل ها برای خانه های بزرگ و مجلل لوسترهای چند شاخه کریستالی است. به طور کلی لوستری که شیشه تراش خورده داشته باشد و مات نباشد، می تواند با انعکاس نور، فضایی رویایی و مجذوب نماینده ایجاد کند که با استفاده از لوسترهای کم شاخه و مات امکان پذیر نخواهد بود. لوستر کریستالی واجد همه این ویژگی ها هست.

استفاده از وسایل قدیمی

یکی از نکات چیدمان شیک و مجلل در منزل استفاده از وسایل قدیمی است. به جای آنکه این وسایل را در انباری خود بگذارید بهتر است جای مشخصی را در دکور منزل به آن ها اختصاص دهید. این وسایل را در معرض دید بگذارید و چیدمان خانه خود را مجذوب نماینده کنید. به عنوان مثال اگر یک گرامافون قدیمی دارید، آن را روی یک میز زیبا قرار دهید که مرکز توجه است و اطراف آن را با قطعات کوچک دکوری، تزئین کنید.

کدام ظروف مجلل هستند؟

ظروفی که در خانه خود استفاده می کنید نقش زیادی در ایجاد شکوه و احساس مجلل بودن ایفا می نمایند. معمولا ظروف مجلل را شامل ظروف نقره، مس و کریستال قرار می دهند. اما با توجه به اینکه ظروف نقره هزینه زیادی به خودشان اختصاص می دهند و غذا پختن یا خوردن در ظروف مسی هم خطرهای خاص خودش را دارد، این دو گزینه عملا کمتر مورد استفاده قرار می گیرند.

اهمیت استفاده از تابلو فرش

یکی از وسایلی که شکوه زیادی به خانه شما اضافه می نماید، تابلو فرش است. این تابلوها در شکل ها و طرح های مختلفی موجود هستند. نکته مهمی که خوب است موقع انتخاب تابلو فرش به آن دقت کنید، هماهنگی آن با تم کلی خانه، رنگ فرش ها و مبلمان است.

پیشنهاد مطالعه: مطلب این وسایل هرگز مناسب خانه اجاره ای نیست را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 22 خرداد 1401 بروزرسانی: 22 خرداد 1401 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 2020

به "این کارها خانه شما را زیبا و مجلل می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این کارها خانه شما را زیبا و مجلل می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید