پارک ملی اقیانوس آرام ریم، بریتیش کلمبیا کانادا

به گزارش استدیو مرینا، نزدیک شهر تفریحی Tofino، در ساحل ناهموار غربی جزیره ونکوور واقع است و در امتداد سواحل اقیانوس آرام امتداد دارد. اگر بخواهید تحت تاثیر طبیعت مادر قرار بگیرید، این یک پارک ملی است که شما نمی خواهید آن را از دست بدهید.

پارک ملی اقیانوس آرام ریم، بریتیش کلمبیا کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تورهای کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

آب و هوای منطقه اقیانوس آرام را می توان در یک کلمه خلاصه کرد: مرطوب. زیاد باران می بارد، اما این امر به حفظ سبز و غنی درختان یاری می نماید. سامرز زیبا هستند، اما هر زمستان طوفان های وحشی را به همراه می آورد و باعث ایجاد موج عظیمی می شود که موج سواران با تجربه را جذب می نمایند (حتی در ماهه ای تابستان، لباس های خشک برای تحمل آب سرد اقیانوس لازم هستند).

این پارک به خاطر راستاهای پیاده روی زیبا به خانه باز می شود. یکی از مشهورترین گردش های چند روزه در کانادا در منطقه حفاظت شده پارک ملی پاسیفیک: جاده 75 کیلومتر کرانه غربی، یک سفر دور از footpaths که توسط افراد سازمان ملل متحد ایجاد شد و بعدها توسط بازماندگان غرق شدن لاشه کشتی های غرق شده استفاده شد که سعی داشتند راستا خود را به سمت امنیت راهنمایی نمایند. اگر می خواهید این چالش را به چالش بکشید، رزرو جا احتیاج است - اما بسیار پر پاداش است.

انتشار: 19 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 715

به "پارک ملی اقیانوس آرام ریم، بریتیش کلمبیا کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارک ملی اقیانوس آرام ریم، بریتیش کلمبیا کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید