تأکید دوباره داورزنی بر معرفی سرپرست فدراسیون قایقرانی تا چند روز آینده

به گزارش استدیو مرینا، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان بار دیگر بر معرفی سرپرست فدراسیون قایقرانی تاکید نمود.

تأکید دوباره داورزنی بر معرفی سرپرست فدراسیون قایقرانی تا چند روز آینده

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مجمع انتخابات فدراسیون قایقرانی در حالی که قرار بود پیش از بازی های آسیایی برگزار گردد، با تصمیم وزارت ورزش لغو شد اما هنوز تاریخی برای برگزاری این انتخابات اعلام نشده است.

دوره ریاست غلامرضا امینی در فدراسیون قایقرانی 12 مردادماه به انتها رسید. غلامرضا امینی همراه فاطمه حسنی، فرحناز امیرشقاقی، احمد دنیامالی، علیرضا سهرابیان، محسن میلاد و عمران پورعسگر نامزدهای ریاست این فدراسیون هستند.

با ابلاغ قانون منع به کارگیری بازنشسته ها همچنین بازنشسته بودن غلامرضا امینی، حضور مجدد وی در انتخابات بعید به نظر می رسد.

محمدرضا داورزنی، معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان 20 روز پیش در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران، در این باره گفت: انتخابات فدراسیون قایقرانی هم به دلیل قانون منع بکارگیری بازنشستگان با مشکل روبرو شد و باید در مورد آن تدبیر کنیم. احتمالاً ثبت نام مجدد برگزار خواهد شد و برای این فدراسیون سرپرست انتخاب می کنیم.

حالا و در حالی که دو ماه از انتها دوره ریاست امینی و همچنین نزدیک به سه هفته از وعده داورزنی برای معرفی سرپرست فدراسیون قایقرانی گذشته هنوز خبری از سرپرست جدید فدراسیون وجود ندارد. امینی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران اعلام نمود هر زمان با او تماس بگیرند که باید با توجه به قانون منع به کار گیری بازنشسته ها کنار برود، 5 دقیقه بعد استعفای خود را اعلام می نماید.

حالا با توجه به اعلام آمادگی امینی و اینکه ظاهرا وی قصد ماندن در هر شرایطی و ایجاد مشکل برای وزارت ورزش را ندارد، به نظر می رسد که باید هر چه زودتر تکلیف این فدراسیون معین گردد.

محمدرضا داورزنی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص تاخیر در معرفی سرپرست فدراسیون قایقرانی با وجود وعده داده شده، گفت: سرپرست فدراسیون قایقرانی را تا چند روز آینده معرفی خواهیم کرد و مشکل خاصی در این مورد وجود ندارد. بعد از معرفی سرپرست اقدامات لازم برای ثبت نام مجدد نیز انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 51

به "تأکید دوباره داورزنی بر معرفی سرپرست فدراسیون قایقرانی تا چند روز آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تأکید دوباره داورزنی بر معرفی سرپرست فدراسیون قایقرانی تا چند روز آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید