تا بازگشت وضعیت عادی از نزدیک شدن به رودخانه دز خودداری کنید

به گزارش استدیو مرینا، مدیرکل مدیریت بحران خوزستان با هشدار نسبت به افزایش دبی رودخانه دز گفت: تا اطلاع ثانوی و بازگشت وضعیت عادی باید از نزدیک شدن به این رودخانه خودداری گردد.

تا بازگشت وضعیت عادی از نزدیک شدن به رودخانه دز خودداری کنید

به گزارش خبرنگاران، کیامرث حاجی زاده اظهار کرد: دبی آب رودخانه دز از روز سه شنبه تا حدود 500 مترمکعب افزایش پیدا می نماید. در این شرایط ضرورت دارد تمهیدات و اقدامات لازم از سوی اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستانهای پایین دست سد دز در نظر گرفته گردد.

وی با اشاره به اقدامات پیشگیرانه در ابن خصوص اعلام کرد: رصد و پایش مستمر رودخانه ها و منابع آب شهرستان، ابلاغ به دستگاههای مرتبط جهت اتخاذ تدابیر لازم، اطلاع رسانی به شهروندان به ویژه کشاورزان، دامداران، عشایر، روستاییان، صاحبان واحد های خدماتی و پذیرایی و تفریحی حاشیه رودخانه جهت رعایت اصول ایمنی مانند رعایت فاصله ایمن از بستر رودخانه و عدم اسکان و تردد وتوقف و برپایی کمپ و چادر در حاشیه رودخانه و مسیلها و کانالهای مسیر و سایر تمهیدات لازم جهت پیشگیری یا کاهش آثار حوادث احتمالی در دستور کار قرار داده شده است.

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان اضافه نمود: ضمنا پروژه لایروبی بستر رودخانه دز و آبگیر سد انحرافی دز در پایین دست پل شناور فعلا تا زمان بازگشت وضعیت عادی رودخانه دز، متوقف می گردد و این موضوع به این معنی است که در تمام طول شبانه روز تا اطلاع بعدی باید از نزدیک شدن به رودخانه جدا خودداری گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 31 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 110

به "تا بازگشت وضعیت عادی از نزدیک شدن به رودخانه دز خودداری کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تا بازگشت وضعیت عادی از نزدیک شدن به رودخانه دز خودداری کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید