تجار منطقه خاورمیانه به خرم آباد سفر می نمایند

به گزارش استدیو مرینا، خبرنگاران: رئیس اتاق بازرگانی خرم آباد گفت: پس از سفر، سفیران ترکیه و اندونزی و گروه محققان ترکی به لرستان اتاق بازرگانی خرم آباد برای شناساندن و معرفی ظرفیت های موجود در لرستان از تجار خارجی برای سفر به لرستان دعوت می نماید.

تجار منطقه خاورمیانه به خرم آباد سفر می نمایند

به گزارش خبرنگاران از خرم آباد، حسین سلاح ورزی در جمع خبرنگاران در خرم آباد اظهار کرد: پیرو اهمیتی که در امور بین الملل اتاق خرم آباد برای ایجاد و گسترش همکاری با کشورهای منطقه قائل هستیم، به صورت مستمر در حال رایزنی با کشورهای مختلفی هستیم تا به واسطه فراهم نمودن شرایط حضور مقامات و هیأت های تجاری بازرگانی این کشورها، زمینه آشنایی آن ها را با استان لرستان و توانمندی های مختلف مالی و سرمایه گذاری موجود، فراهم نماییم.

وی اضافه نمود: در همین زمینه، بعد از رایزنی های نسبتاً مفصلی که ظرف دو ماه گذشته انجام گرفت، امروز اسحاق خلفان البوسعیدی مدیرکل همکاری های مالی جمهوری اسلامی ایران و کشور پادشاهی عمان به دعوت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم آباد وارد استان شد.

سلاح ورزی با اشاره به دو روزه بودن این سفر توضیح داد: دیدار با مسئولان ارشد استان، فعالان مالی لرستان و همچنین بازدید از واحدهای تولیدی صنعتی از جمله برنامه هایی است که برای البوسعیدی پیش بینی نموده ایم که زمان دقیق هر کدام از این برنامه ها اعلام می گردد.

رئیس اتاق بازرگانی خرم آباد اعلام کرد: در مجموع، معرفی ظرفیت ها و توانمندی های مالی لرستان و همچنین آنالیز امکان شکل گیری همکاری های دوجانبه میان بخش خصوصی لرستان و کشور پادشاهی عمان، اهدافی است که می توان آ نها را دلیل دعوت از اسحاق خلفان البوسعیدی مطرح کرد که امیدواریم این اهداف محقق شوند.

وی در خصوص سایر برنامه های این اتاق در امور بین الملل اظهار کرد: بعد از حضور سفرای اندونزی و ترکیه در لرستان و همچنین هیأت تحقیقاتی یی که از همین کشور در زمینه محصولات کشاورزی بخصوص نخود با دعوت اتاق خرم آباد، به لرستان سفر کرد، پذیرش مدیرکل همکاری های مالی ایران و عمان آخرین برنامه اتاق بازرگانی خرم آباد در این حوزه نیست که متعاقباً اخبار برنامه های آینده هم اعلام می گردد.

ب

منبع: تسنیم
انتشار: 1 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 367

به "تجار منطقه خاورمیانه به خرم آباد سفر می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجار منطقه خاورمیانه به خرم آباد سفر می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید