تفاهم نامه احداث کارخانه تولید MDF در قزوین امضا شد

به گزارش استدیو مرینا، به گزارش خبرنگاران، جلسه امضاء تفاهم نامه با یک شرکت خارجی روز پنجشنبه با حضور منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار، خانپور مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی، قامی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان و نمایندگان شرکت AGT ترکیه و جمعی از مدیران دستگاههای خدمات رسان استان در مرکز جذب سرمایه گذاری استان برگزار شد.

تفاهم نامه احداث کارخانه تولید MDF در قزوین امضا شد

حمید رضا خانپور در این جلسه گفت: با ایجاد بستر مناسب درشهرک های صنعتی استان قزوین زمینه پذیرش سرمایه گذاران خارجی بخوبی فراهم شده و رغبت سرمایه گذاران خارجی برای حضور در استان قزوین نقطه عطفی در روابط خارجی و جذب سرمایه گذاری با وجود تحریم های ظالمانه خواهد بود.

وی بیان نمود: با ایجاد بستر مناسب در شهرک های صنعتی استان در راستای تشویق و ترغیب در جذب سرمایه گذار خارجی و نیز معرفی پتانسیل های استان حضور هیئت های تجاری را قزوین تسهیل کرده ایم.

خانپور یادآورشد:در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و با وجود زیرساختهای لازم و دارا بودن ظرفیت های بالای سرمایه گذاری در استان و در نظر دریافت مشوقهای جدید حدود 11 هکتار زمین صنعتی در شهرک صنعتی کاسپین به یک شرکت ترکیه ای واگذار می شود و تا چند ماه آینده عملیات اجرایی احداث کارخانه در آن آغاز خواهد شد.

وی شرح داد: این شرکت یکی از سه شرکت بزرگ تولید MDF در کشور ترکیه است که در فاز نخست با سرمایه گذاری 45 میلیون یورویی به صورت سرمایه گذاری مستقیم و سرمایه در گردش در زمینه تولید پنل فعالیت خواهد کرد که با تکمیل سه فاز زمینه اشتغال 300 نفر در این واحد بزرگ فراهم می شود.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان از راه اندازی فازهای 2 و 3 با محصول تولیدی پارکت لمینت و سایر محصولات MDF در طول سه سال آینده خبر داد.

خانپور با اشاره به سرمایه گذاری خارجی در شهرکهای صنعتی استان یادآورشد: در حال حاضر 16 واحد تولیدی از کشورهای لهستان، کره جنوبی، ایتالیا، کانادا، آلمان، هندوستان، ترکیه، فرانسه، اردن و پاکستان با سرمایه گذاری 265 میلیون دلاری در شهرکها و نواحی صنعتی استان مستقر شده اند.

در ادامه این جلسه شیرزات سوباشی مدیرعامل شرکت AGT ترکیه گفت: با توجه به مطالعه و بررسی های صورت گرفته از بازار محصولات خود در استان قزوین و موقعیت استراتژیک این استان، به دنبال احداث خط تولید پانل های MDF در فاز اول و توسعه کارخانه احداث خط تولید دربهای ضد سرقت و پروفیل در فازهای بعدی هستیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 471

به "تفاهم نامه احداث کارخانه تولید MDF در قزوین امضا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفاهم نامه احداث کارخانه تولید MDF در قزوین امضا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید