تهران در صدر آمار گازگرفتگی ، بیشترین فوتی ها در فارس و مازندران

به گزارش استدیو مرینا، گازگرفتگی حادثه ای مکرر است که بیشتر در فصل های سرد سال رخ می دهد. مهم ترین وسیله دخیل در وقوع این حادثه، بخاری گازی و رعایت نکردن اصول ایمنی مرتبط با آن است. در آماری که سازمان اورژانس کشور منتشر نموده است، تهران بالاترین تعداد گازگرفتگی را دارد.

تهران در صدر آمار گازگرفتگی ، بیشترین فوتی ها در فارس و مازندران

به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان اورژانس کشور، بر اساس آخرین آمار، از ابتدای مهر تا 17 آبان سال جاری، استان تهران با 105 نفر بیشترین آمار مسمومیت با گاز منوکسید کربن را داشته است.

از این تعداد 38 نفر به مراکز درمانی اعزام و 66 نفر در محل درمان شدند و یک نفر هم بر اثر مسمومیت با گاز کربن منوکسید جان خود را از دست داد.

پس از استان تهران، خراسان رضوی با 78 نفر بیشترین آمار مسمومیت با گاز منوکسید کربن را در این بازه زمانی دارد. از این تعداد، 3 نفر فوت کردند و 58 نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

استان آذربایجان شرقی نیز در رتبه سوم گازگرفتگی واقع شده است. در این استان بر اثر گازگرفتگی 55 نفر به مراکز درمانی مراجعه کردند و 4 نفر جان خود را از دست دادند.

همچنین بیشترین تعداد فوتی بر اثر مسمومیت با گاز منوکسید کربن به ترتیب در استان فارس با 6 نفر و در استان مازندران با 5 نفر گزارش شده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 11 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 539

به "تهران در صدر آمار گازگرفتگی ، بیشترین فوتی ها در فارس و مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهران در صدر آمار گازگرفتگی ، بیشترین فوتی ها در فارس و مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید