تور نوروزی تایلند و پاتایا

به گزارش استدیو مرینا، کم کم به آخرین روزهای زمستان نزدیک می شویم و بهار با خود ماجراجویی های زیادی به همراه می آورد. تعطیلات نوروزی بهترین فرصت برای وقت گذرانی با خانواده و استراحت و دور شدن از خستگی های روزمره هستند. برنامه ریزی برای بهترین استفاده از این تعطیلات می تواند کار سختی باشد. انتخاب از بین صدها تور نوروز 98 و یا انتخاب مقصدی برای سفر با اتومبیل شخصی و یا انتخاب نوع سفر، همه و همه کار را پیچیده می کنند.

تور نوروزی تایلند و پاتایا

اگر اهل سفر با اتومبیل شخصی هستید که خب کار راحت تر است. با خانواده یک شب سر میز شام مقصد را معین کنید و بودجه را معین کنید و بزنید به چاک جاده. اما اگر بخواهید مقاصد خارجی را برای تعطیلات نوروز 98 انتخاب کنید، باید از تورهای نوروزی استفاده کنید.

اگر به فرهنگ، هنر، سنت و طبیعت شرق آسیا علاقه داشته باشید، یکی از مقاصد شما مطمئنا تایلند خواهد بود. این کشور که بیش از نیمی از آن را جنگل تشکیل داده است یکی از خوش آب و هوا ترین نقاط بر روی کره زمین است. در ادامه یادداشت تور نوروزی تایلند و پاتایا به ادامه برخی از ویژگی های گردشگری این کشور خواهیم پرداخت. با سایت خبرنگاران همراه باشید.

بهترین راه برای رسیدن به تایلند

قطعا بهترین روش برای سفر به تایلند در تعطیلات نوروز 98 استفاده از تور تایلند نوروز 98 است. تورها از این جهت برای سفرهای گردشگری به مقاصد خارجی انتخاب بهتری هستند که هم مرقون به صرفه تر هستند و هم لذت گردشگری با افرادی که مانند شما به دنبال ماجراجویی های مختلف هستند، تجربه سفر به طبیعت بکر کشوری مانند تایلند را دوچندان می کند. برای سفر به شهرهای دیگر تایلند مانند پوکت و پاتایا هم استفاده از تورهای نوروزی پاتایا پیشنهاد می شود.

آب و هوای کشور تایلند

تایلند کشوری با آب و هوای گرمسیری است و در تمام طول سال گرم و مرطوب است. در فصل تابستان سفر به این کشور خیلی به افرادی که گرمایی هستند توصیه نمی شود. معینا بهترین زمان برای سفر به این کشور از ابتدای آذر ماه تا اوایل اردیبهشت تخمین زده می شود. این مدت آب و هوای پوکت و پاتایا بسیار دلپذیر است و آفتاب دریافت در سواحل فی فی جان هر گردشگری را تازه می کند. در مجموع باید گفت که تعطیلات نوروز زمان بسیار مناسبی برای سفر به تایلند محسوب می شوند.

مقاصد گردشگری در تایلند و پاتایا

بیشتر هم وطنان ما وقت خود را در سواحل خیره کننده و زیبای پوکت و فی فی به تفریحات آبی و استراحت زیر نور آفتاب می گذرانند. اما تایلند پر است از آثار تاریخی و معابد فوق العاده و همینطور جنگل ها و مناظر طبیعی چشم نواز که اگر اهل طبیعت گردی باشید می توانند به بهترین اتفاق عمرتان تبدیل شوند. از بین آنها می توان به گراند پالاس و معبد Wat Prakeaw و جزایر سیمیلان، آیوتایا و معبد سپیده دم اشاره کرد. اگر با تور نوروزی تایلند همراه شدید این تعطیلات را در رویایی ترین حالت ممکن خواهید گذراند.

با تور تایلند همراه باشید
منبع: جاده های سبز
انتشار: 14 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 160

به "تور نوروزی تایلند و پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور نوروزی تایلند و پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید