توزیع بیش از 7000 لاستیک میان رانندگان البرزی، نرخ گذاری حمل کالا

به گزارش استدیو مرینا، مهرداد جهانی در مصاحبه با خبرنگاران از توزیع لاستیک میان رانندگان البرزی اطلاع داد و گفت: طی شش ماهه گذشته بیش از هفت هزار حلقه لاستیک توزیع شده است.

توزیع بیش از 7000 لاستیک میان رانندگان البرزی، نرخ گذاری حمل کالا

وی با تأکید بر اینکه هفت هزار و 224 حلقه لاستیک در بخش بار و مسافر میان رانندگان استان توزیع شده است، گفت: پیگیری های لازم در وزارت راه و سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور انجام شد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان البرز با اشاره به اینکه تعداد ناوگان استان مشخص می گردد و سپس لاستیک ها توزیع می گردد، گفت: سهمیه لاستیک تخصیصی در هر استان بر اساس نیازسنجی مشخص و به وسیله سازمان صنعت، معدن و تجارت به اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای اعلام می گردد.

جهانی اضافه نمود: سهمیه لاستیک های هر استان با هماهنگی انجمن های صنفی رانندگان میان متقاضیان توزیع می گردد که این روند در استان همچنان ادامه دارد.

وی در بخش دیگری از اجرای طرح نرخ گذاری حمل کالا بر اساس تن - کیلومتر اطلاع داد و گفت: از یکم آذرماه جاری نرخ های حمل و بار بر اساس تن-کیلومتر محاسبه شده است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان البرز تأکید کرد: در جلسه ای با حضور سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای و رئیس کانون رانندگان و دبیر انجمن صنفی کامیون داران کشور و نمایندگان فنی آنان مقررشده است نرخ شاخص بر مبنای هر تن-کیلومتر هزار و 33 ریال و ضرایب مسافت به استان ها اعلام گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 100

به "توزیع بیش از 7000 لاستیک میان رانندگان البرزی، نرخ گذاری حمل کالا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع بیش از 7000 لاستیک میان رانندگان البرزی، نرخ گذاری حمل کالا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید