حاج جباری: طرح ارتقا خوابگاه ها با اولویت فضا های بهداشتی در سال نو ، شروع تعمیر و تجهیز خوابگاه ها از اردیبهشت

به گزارش استدیو مرینا، معاون امور دانشجویان صندوق رفاه وزارت علوم گفت: طرح ارتقای خوابگاه ها با اولویت ارتقای آشپزخانه ها و فضای های بهداشتی در سال تازه اجرایی می گردد.

حاج جباری: طرح ارتقا خوابگاه ها با اولویت فضا های بهداشتی در سال نو ، شروع تعمیر و تجهیز خوابگاه ها از اردیبهشت

صمد حاج جباری، معاون امور دانشجویان صندوق رفاه وزارت علوم در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، با اشاره به تعمیر و تجهیز خوابگاه ها در سال تازه گفت: بخشنامه ای را برای دانشگاه ها با عنوان تعمیر و تجهیز و ارتقای خوابگاه ها ارسال کردیم که دانشگاه ها مهلت دارند تا مواردی که احتیاج به تعمیر و تجهیز دارد به صندوق رفاه دانشجویان ارسال نمایند.

وی افزود: مواردی مانند آشپزخانه دانشگاه ها، سرویس های بهداشتی و مواردی که استفاده عمومی می گردد در سال تازه در اولویت ارتقای خوابگاه هاست و بر اساس اندازه بودجه ای که ابلاغ شده است به دانشگاه ها اختصاص خواهیم داد.

معاون امور دانشجویان صندوق رفاه دانشجویان افزود: پیش بینی ما این است که تعمیر و تجهیز خوابگاه ها با تغییر شرایط حضوری شدن دانشگاه ها، به دانشگاه ها سپرده شده است و پس از تعطیلات نوروز باید ببینیم که شرایط حضور در دانشگاه ها به چه صورت است اگر دانشگاه ها حضوری گردد تعمیرات خوابگاه ها از ابتدای تابستان شروع می گردد؛ اما در صورتی که خوابگاه ها تعطیل باشد از اردیبهشت ماه تعمیرات و ارتقای خوابگاه ها از سوی دانشگاه ها شروع خواهد شد.

حاج جباری یادآور شد: موارد عمومی خوابگاه یا دانشگاه اگر بخواهد تعمیرات صورت گیرد احتیاج به الزاماتی دارد و اولین فرصتی که شرایط محیا گردد ارتقای خوابگاه ها انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 تیر 1401 بروزرسانی: 9 تیر 1401 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 2035

به "حاج جباری: طرح ارتقا خوابگاه ها با اولویت فضا های بهداشتی در سال نو ، شروع تعمیر و تجهیز خوابگاه ها از اردیبهشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاج جباری: طرح ارتقا خوابگاه ها با اولویت فضا های بهداشتی در سال نو ، شروع تعمیر و تجهیز خوابگاه ها از اردیبهشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید