رانگنیک: ناراحتیم چون می توانستیم کار میدلزبورو را تمام کنیم، VAR نباید گل را می پذیرفت

به گزارش استدیو مرینا، سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد بابت حذف تیمش از مسابقات جام حذفی انگلیس ابراز ناراحتی کرد.

رانگنیک: ناراحتیم چون می توانستیم کار میدلزبورو را تمام کنیم، VAR نباید گل را می پذیرفت

به گزارش خبرنگاران، رالف رانگنیک که شاگردانش شب گذشته (آدینه) در دور چهارم مسابقات جام حذفی انگلیس، پس از تساوی یک - یک خانگی مقابل میدلزبورو در جدالی 120 دقیقه ای، در ضربات پنالتی با نتیجه 8 - 7 تن به شکست دادند و از دور رقابت ها حذف شدند، پس از این بازی گفت: ما واقعاً بابت حذف از این رقابت ها ناراحت هستیم. باید در همان نیمه اول کار میدلزبورو را تمام می کردیم، طوری که در همان نیمه اول می توانستیم نتیجه را 3 بر صفر یا 4 بر صفر به سود خود کنیم.

وی اضافه نمود: ما بازی را عالی آغاز کردیم و در نیمه اول خیلی خوب بودیم. حرکات ما در زمین و اشتیاق بازیکنان دقیقاً همان چیزی بود که می خواستیم، اما در سرانجام نیمه اول تنها با رجحان یک بر صفر راهی رختکن شدیم. وقتی هم تنها با یک گل از حریف پیش هستید، احتمال دریافت گل تساوی وجود دارد. این اتفاق نباید می افتاد، اما ما در صحنه گل میدلزبورو خوب دفاع نکردیم. ما در موقعیت های ضدحمله که میدلزبورو ترتیب داد، فضای زیادی در اختیار حریف قرار دادیم.

سرمربی آلمانی منچستریونایتد بعلاوه در مورد گل بحث برانگیز میدلزبورو گفت: چنین گلی نباید مورد قبول واقع می شد. واضح بود که توپ به دست بازیکن میدلزبورو خورد. صحنه به قدری واضح بود که حتی من به احتیاج به یاری داور ویدئویی (VAR) نداشتم و داور باید خودش آن صحنه را می دید. VAR اما نباید گل را می پذیرفت. تا جایی که من می دانم داور و VAR تشخیص دادند که بازیکن میدلزبورو از روی عمد دستش به توپ نخورد و تصادفی بوده است. چطور می گردد که دست بازیکن به طور تصادفی به توپ بخورد و آن را کنترل کند؟ به نظر من که این اصلاً تصادفی نبود.

رانگنیک بعلاوه درباره پنالتی که مهاجم جوانش در ضربات پنالتی از دست داد، اعلام کرد: شما می توانستید ببینید که در سرانجام بازی بازیکنان ما از الانگا حمایت کردند. چنین اتفاقاتی برای بازیکنان باتجربه تر از او هم می افتد. همه ما بابت حذف مان از جام حذفی متأسفیم چون در چند هفته اخیر واقعاً خوب کار نموده بودیم و در نیمه اول این بازی هم واقعاً عالی بودیم.

وی در سرانجام درباره شرایط چند بازیکنش یادآور شد: جیدون سانچو ضربه ای نخورده است و تنها کمی خسته است. برونو فرناندز ضربه ای در جریان بازی به کمرش خورد، اما توانست به بازی ادامه دهد. امیدوارم در بازی سه شنبه مقابل برنلی تمامی بازیکنان مان را در اختیار داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 فروردین 1401 بروزرسانی: 21 فروردین 1401 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 1964

به "رانگنیک: ناراحتیم چون می توانستیم کار میدلزبورو را تمام کنیم، VAR نباید گل را می پذیرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رانگنیک: ناراحتیم چون می توانستیم کار میدلزبورو را تمام کنیم، VAR نباید گل را می پذیرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید