تور ارزان تایلند: رستوران هایی برای روح و شکم در بانکوک

به گزارش استدیو مرینا، رستوران هایی با چشم اندازهایی زیبا در بانکوک

بانکوک شهری زیباست که روح زندگی در آن جاری است. می توان گفت که این باور که بانکوک تا حدی شبیه به منطقه منهتن است، چندان بیراه نیست. خیابان ها و مناظری رنگارنگ و جاذبه های تاریخی و طبیعی فراوان باعث شده است که بانکوک در نگاه گردشگران جایگاه ویژه ای داشته باشد. خبرنگاران در این جا رستوران هایی را در بانکوک معرفی می نماید که چشم اندازی زیبا دارند:

تور ارزان تایلند: رستوران هایی برای روح و شکم در بانکوک

با تور ارزان تایلند از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا تایلند را ببینید.

رستوران پارک سوسایتی (Park Society)

این مکان چشم اندازی زیبا به چشم انداز ها سبز پارک لومفینی (Lumphini) را به شما ارائه می کند که در بیشتر بخش ها به یک ساختمان منتهی می گردد. قیمت های این مکان که در طبقه 29 قرار گرفته است نیز به میزان ارتفاع فیزیکی آن بالا است ولی هرماه طرح های تخفیفی در این رستوران ارائه می گردد.

از تماشا راه پله های مخفی که در آن ها عبارت Hi-So Only (به معنای تنها افراد سطح بالا مجاز هستند) نوشته شده است وحشت زده نشوید زیرا همه افراد به این مکان خوش آمد گفته می شوند و چشم انداز های ویژه این طبقات حتی زیباتر نیز هستند.

کافه رستوران مون (Moon)

موانع بسیار کوتاه موجود در لبه های این کافه رستوران که بر روی سقف بنا شده است، تنها مرز بین شما و سقوطی 61 طبقه ای به خیابان هستند. این رستوران که بر فراز هتل درخت بانیان (Banyan Tree) در بانکوک بنا شده است، مدعی است که یکی از برترین نمونه های موجود در دنیا به حساب می آید. این مکان نقطه ای بسیار مناسب برای مشاهده منطقه فراپرا دنگ (Phra Pradaeng) به حساب می آید که این منطقه یک ناحیه بسیار سرسبز است که به صورت محاوره ای به عنوان ریه بانکوک نیز شناخته می گردد.

نکته: شلوارهای راحتی و دمپایی و صندل خود را در هتل رها کنید زیرا این کافه رستوران تنها افرادی که لباس های رسمی به تن دارند را می پذیرد.

رستوران کلاود 47 (Cloud 47)

اگر به یک مکان دنج در کافه رستورانی در بالای یک پشت بام احتیاج دارید (که البته میزان آن برای انجام مسابقه فوتبال نیز کافی است) آن گاه می توانید به سراغ رستوران کلاود 47 بروید. این رستوران در قلب منطقه تجاری شهر واقع شده است، مکانی که در هر جهتی از دید شما می توانید با یک ساختمان بلند روبرو شوید. در این مکان موسیقی زنده اجرا می گردد.

نکته: نوشیدنی های مختلف در این مکان بسیار گران قیمت هستند با این حال بعضی نوشیدنی های این رستوران قیمت مناسبی دارند.

رستوران روف (Roof)

این رستوران دقیقا در حاشیه رودخانه و در ضلع مخالف محل قرارگیری مناره های باستانی وات آرون (spire of Wat Arun) قرار گرفته است. این کافه رستوران که در پشت بام هتل راتاناکوزین در بانکوک واقع شده است یکی از مشهورترین چشم میزانای شهر را ارائه می نماید. چشم انداز غروب آفتاب در این مکان شگفت انگیز است ولی پس از غروب آفتاب که این مناره های آرون نور افشانی می شوند، این مکان به یک موقعیت عالی برای عکس گرفتن بدل می گردد.

نکته: اگر نتوانستید در میزی با دید رو به رودخانه بنشینید، بهتر است که میزهای بخش پشتی این مکان را انتخاب کنید زیرا چشم اندازی زیبا رو به وات پو (Wat Pho) دارد.

رستوران لانگ تیبل (Long Table)

این کافه رستوران بر فراز یکی از پر رفت وآمدترین تقاطع های این شهر قرار گرفته است. حضور این مکان که در طبقه بیست و پنجم یک برج قرار گرفته است، مکانی مناسب برای مراجعه در ساعت 6 عصر است زیرا چشم اندازی از منطقه شهری پر جنب و جوش را به شما نشان می دهد و می توانید خدا را شکر کنید که در ترافیکی که تا افق به چشم می خورد، حضور ندارید.

نکته: این مکان طرح هایی به نام ساعات شاد دارد که در آن می توان غذاهای موجود در این رستوران را با قیمتی به مراتب بهتر از هر رستوران و کافه مرتفع دیگری در بانکوک صرف کرد.

منبع: الی گشت
انتشار: 29 اسفند 1400 بروزرسانی: 29 اسفند 1400 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 1952

به "تور ارزان تایلند: رستوران هایی برای روح و شکم در بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان تایلند: رستوران هایی برای روح و شکم در بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید