زیباترین سواحل بلغارستان و تجربه ای هیجان انگیز از زندگی (تور بلغارستان ارزان)

به گزارش استدیو مرینا، در جنوب شرقی قاره اروپا، کشور بلغارستان با سواحل بسیار زیبایش قرار گرفته است. این کشور دارای 400 کیلومتر ساحل بوده و به همین سواحل زیبا معروف است. این کشور در واقع در کنار دریای سیاه قرار گرفته و در آن جاذبه های گردشگری به جز سواحل دریای سیاه وجود دارند. در برترین سواحل بلغارستان ورزش و تفریحات مختلف و بعلاوه هتلهای بسیاری در نظر گرفته شده اند. در ادامه مقاله معروف ترین سواحل بلغارستان به معرفی بعضی از زیباترین سواحل بلغارستان می پردازیم. پس، با ما همراه باشید.

زیباترین سواحل بلغارستان و تجربه ای هیجان انگیز از زندگی (تور بلغارستان ارزان)

با ما سفر کنید و با تور بلغارستان ارزان از معماری شگفت انگیز اروپایی دیدن کنید و شهر زیبای صوفیه را ببینید.

ساحل آلبنا

یکی از برترین سواحل بلغارستان که برای خانواده ها بسیار مناسب است و در آن تفریحات بسیاری در نظر گرفته شده اند، ساحل آلبناست. در این ساحل تفریح و تفریحات بسیاری همانند زمینهای گلف، سالنهای بولینگ، پارکهای آبی و مکانهای پیاده روی در دل طبیعت وجود دارند که نیازهای هر فردی با هر سنی را برآورده می نمایند. در کنار این تفریحات، قطارهای کوچکی برای رفت و آمد افراد در نظر گرفته شده اند. این مورد از معروف ترین سواحل بلغارستان برای شنا بسیار امن بوده و تا فاصله 150 متر، عمق آب به 1 متر و 60 سانتیمتر می رسد.

ساحل سی لیستار

در پارک ملی Strandzha، ساحلی به نام سی لیستار وجود دارد که دارای چشم انداز بسیار زیبایی است. این ساحل از جمله زیباترین سواحل بلغارستان بوده و از جمله ویژگی های این ساحل، شفافیت بسیار آن و بعلاوه عمق کم است. از جمله تفریحاتی که در این ساحل بسیار پیشنهاد می گردد، غواصی هست چون، آب بسیار شفافی دارد و لذت غواصی را چند برابر می نماید.

ساحل آفتابی

یکی از برترین سواحل بلغارستان، ساحل آفتابی است که 8 کیلومتر طول دارد و در شهر نسبار قرار گرفته است. در این ساحل شنها به رنگ طلایی بوده و با درخشش آفتاب بر روی آنها، چشم انداز بسیار زیبایی را ایجاد می نمایند. در بین ماههای اردیبهشت و مهر، مقدار تابش آفتاب در این قسمت آنقدر زیاد بوده که در کل اروپا چنین چیزی کم سابقه است. این ساحل که هواداران بسیاری دارد، دارای امکانات و تجهیزات بسیاری بوده و در آن می توان تفریحات و ورزشهای آبی بسیاری را تجربه کرد.

ساحل آهتوپول

از جمله سواحل صخره ای و جنوبی این کشور، ساحل آهتوپول بوده که در نزدیکی خاک ترکیه قرار گرفته است. این ساحل دارای چشم انداز بسیار زیبایی بوده و مردم در آن به ماهیگیری و قایق سواری مشغول هستند.

ساحل شنهای طلایی

از نظر بسیاری، زیباترین ساحلی که در کل اروپا وجود دارد، ساحل شنهای طلایی بلغارستان است. این ساحل همانطور که از نامش معین است، دارای شنهای طلایی رنگی بوده که با درخشش آفتاب، زیبایی آنها دوچندان می گردد. در این ساحل نیز تفریحات بسیاری در نظر گرفته شده و از جمله جاذبه های این ساحل می توان به پارک طبیعی نزدیک ساحل و بعلاوه چشمه آبگرم اشاره نمود.

ساحل سوزوپول

یکی از سواحل تاریخی و جالب بلغارستان، ساحل سوزوپول در شهر تاریخی به همین نام است. این ساحل را دریانوردان یونانی حدود 7 قرن پیش پیدا کردند. از این ساحل می توان دیوارهای این شهر تاریخی را دید که در نوع خود بسیار جالب توجه هستند.

در ادامه بخوانیدسفر به شگفت انگیزترین دیدنی های کشور بلغارستانمنبع: همگردی
انتشار: 9 بهمن 1401 بروزرسانی: 9 بهمن 1401 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 2159

به "زیباترین سواحل بلغارستان و تجربه ای هیجان انگیز از زندگی (تور بلغارستان ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیباترین سواحل بلغارستان و تجربه ای هیجان انگیز از زندگی (تور بلغارستان ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید