شهرخودرو با پیکان به صدر می رود؟، پرسپولیس در جستجوی اولین برد

به گزارش استدیو مرینا، هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران با دو بازی به خاتمه می رسد که شهرخودرو می تواند در صورت پیروزی صدرنشین گردد.

شهرخودرو با پیکان به صدر می رود؟، پرسپولیس در جستجوی اولین برد

به گزارش خبرنگاران، هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران با دو ملاقات به خاتمه می رسد که شهرخودرو و پرسپولیس به مصاف حریفان خود می فرایند تا جدول رده بندی لیگ بیستم شکل جدیدی را به خود بگیرد.

پیکان - شهرخودرو، ساعت 16:20، استادیوم شهدای شهر قدس

تقابل دو شرکت خودروسازی در حالی برگزار می گردد که پیکان در ملاقات هفته اول با صنعت نفت آبادان با نتیجه دو بر یک به این تیم آبادانی بازی را واگذار کرد؛ پیکانی ها که امیر روستایی و شاهین طاهرخانی را به خدمت گرفته اند حالا با قدرت بیش تری به مصاف شهرخودرو می رود. شاگردان رحمتی در بازی اول با 3 گل ماشین سازی را شکست دادند و حالا می توانند با پیروزی برابر پیکان صدرنشین جدول شوند.

پرسپولیس - صنعت نفت آبادان، ساعت 16:20، استادیوم آزادی

پرسپولیس یحیی در نخستین بازی خود برابر سایپا متوقف شد و حالا باید برای پیوستن به جمع صدرنشیان، مقابل صنعت نفت آبادان به فزونی برسد. پرسپولیس نتوانست در خرید جانشین شجاع خلیل زاده پیروز باشد. صنعت نفتی ها هم که در بازی اول به بازی برگشتند و پیکان را با دو گل بردند، کار سختی برای امتیازگیری در تهران دارند. صنعت نفت پورموسوی با مسائل فراوانی دست و پنجه نرم می نماید و اگر وزارت نفت به داد این تیم نرسد، آبادانی ها مانند چند سال اخیر مسائل اقتصادی زیادی خواهند داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 دی 1399 بروزرسانی: 1 دی 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 1293

به "شهرخودرو با پیکان به صدر می رود؟، پرسپولیس در جستجوی اولین برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرخودرو با پیکان به صدر می رود؟، پرسپولیس در جستجوی اولین برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید