مدل های جدید و خاص شیرآلات توکار

به گزارش استدیو مرینا، شیرآلات توکار، محصول خاص و جدید شرکت شیر های ساختمانی و صنعتی ایران

شیرآلات توکار دستشویی، توالت و حمام محصول جدید شرکت شیر های ساختمانی ایران (KWC) می باشد.

مدل های جدید و خاص شیرآلات توکار

شیرآلات توکار این شرکت با تکنولوژی بالا طراحی و تولید شده است و از نظر طراحی هیچ مسئله ای برای نصب ندارد و برای حمام های کوچک تا بزرگ، ساده و لوکس طراحی شده است. حمام یک آپارتمان با اندازه 4.5 متر مربع را در نظر بگیرید مناسب ترین تجهیزات برای فضای این حمام استفاده از شیرآلات توکار است که علاوه بر زیبایی از نظر فضای در دسترس نیز بیشترین بازدهی را دارد.

قیمت این تجهیزات نیز در مقایسه با شیر های معمولی تفاوت چندانی ندارد و می توان گفت که انتخاب یک طراح با سلیقه است با در نظرگرفتن اینکه تمام قطعات شیرآلات توکار در صورت نیاز قابل تعویض است.

از نظر تولید بدنه این شیر ها مانند دیگر شیر های شرکت شیر های ساختمانی ایران (KWC) دارای استاندارد EN817 اروپا و IR6679 ایران و دارای حداکثر 2/1% عنصر سرب در ترکیب شیمیایی خود می باشد.

ماشینکاری بدنه شیرآلات با دستگاه های مجهز خط تولید شرکت اجرا شده است و مانند دیگر شیرآلات این شرکت در دو مرحله تست نشتی آب و هوا می شوند تا از صحت بدنه شیر اطمینان 100% حاصل گردد.

دستگیره و صفحه روی شیرآلات توکار با طراحی هنرمندانه و شمش زاماک ریخته گری و ماشینکاری شده است که نسبت به صفحات از جنس ورق دارای استحکام و ارزش بالاتری می باشد. این ماشینکاری به گونه ای اجرا شده است که هنگام نصب و بدلیل وجود واشر ها و اورینگ های خاص روی این صفحه با فشار اندکی روی دیوار قرار گرفته و هیچ گونه آبی بداخل شیر و یا درز بین دیوار نفوذ نخواهد کرد.

تمام اتصالات شیرآلات توکار 2/1 اینچ می باشد. دایورتور روی صفحه این شیرآلات از نوع فشاری بوده و لازم به کشیدن آن نمی باشد. این دایورتور عملکرد و راحتی مناسبی را برای استفاده کننده ایجاد می کند. صفحه روی شیر ها با پوشش نیکل و کروم مطابق با استاندارد های شرکت آبکاری شده است.

نکته مهم دیگر درخصوص این شیرآلات مکانیزم داخل آن است. مکانیزم آن طوری طراحی شده است که دارای کمترین میزان تولید صدا است و تا فشار 10 بار را براحتی تحمل می کند. برای نصب می بایست ابتدا بدنه اصلی شیر به همراه جعبه دور آن را به عمق cm 9 در داخل دیوار نصب نمود که امکان نصب آن از همه طرق دیده شده است، سپس بعد از اتمام فرایند کاشی کاری و سرانجام سطح نهایی می توان صفحه و دستگیره را جایگذاری و نصب نمود.

علاوه بر پوشش نیکل - کروم، صفحه شیرآلات توکار را می توان از رنگ های دیگر متناسب با رنگ زمینه دیوار سفارش داد.

شیرآلات حمام این شرکت بصورت دستی، پاشش از سقف و یا از دیوار طراحی شده است.

جهت مشاهده مدل ها از صفحه اینستاگرام بازدید نمایید.

kwciran@

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت مرجعه نمایید.

www.kwciran.com

منبع: برترین ها
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 673

به "مدل های جدید و خاص شیرآلات توکار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل های جدید و خاص شیرآلات توکار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید