مرسدس از شکایت منصرف شده است؟

به گزارش استدیو مرینا، ماجرای شکایت تیم مرسدس از تخلفت تیم ردبول در مسابقه جنجالی آخر فصل در پیست ابوظبی، کماکان حاشیه دارد. مطبوعات و طرفداران از َسر تیم همیلتون و دوستانش دست برنمی دارند. آنها طبیعتاً این فرایند را آخرین فرصت برای برگرداندن نتیجه مسابقات جهانی 2021 می دانستند و می خواستند عدالت اجرا گردد. اکنون که مرسدس شکایت را جدی دنبال ننموده، این احساس در رسانه های اجتماعی وجود دارد که مرسدس بنز طرفدارانش را ناامید نموده است و یا اینکه تیم به علت نوعی معامله با FIA سکوت نموده و حرفی نمی زند.

مرسدس از شکایت منصرف شده است؟

هنوز یک سؤال اصلی در این مورد وجود دارد: چرا مرسدس تصمیم گرفت درخواست خود را دنبال نکند؟ این تصمیم دو علت اصلی دارد. در واقع با FIA صحبت کردند اما فقط تا جایی که هیئت حاکمه موافقت کرد تحقیقات کاملی را شروع کند تا به پاسخ هایی برسد که تیم می خواهد؛ همین! یعنی مرسدس روی خواسته اش چندان که باید پافشاری نکرده است و به همین قانع شد که فقط تحقیقات انجام گردد.

ولی این مسئله هم هست که توتو وولف، مدیر تیم و همکارانش دریافتند که آنقدرها هم قوی بودند که حرفشان را به کرسی بنشانند، بنابراین از اول هم می دانستند که هیچ تغییری در نتیجه مسابقه و در نتیجه قهرمانی ایجاد نمی گردد. البته حرف های بعدی ولف هم انگار به نوعی توجیه عملکردش است، چون دقیقاً تعیین نمی کند مرسدس از اول قصد داشته این شکایت را جدی پیگیری کند یا نه.

وولف: ما همه مهندسان، وکلا و کالنیوس، رئیس دایملر را دور هم جمع کردیم و تصمیم گرفتیم این اعتراض را ثبت کنیم. کلی بحث کردیم، ولی درنهایت به این نتیجه رسیدیم که همه چیز را به FIA واگذار کنیم.

با این اوصاف، ماجرای شکایت مرسدس از ردبول هم منتفی است و این می تواند نقطه خاتمه فصل هیجان انگیز 2021 باشد.

***

شما می توانید اخبار خودرو را در بلاگ خبرنگاران مطالعه کنید.

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 7 مرداد 1401 بروزرسانی: 7 مرداد 1401 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 2062

به "مرسدس از شکایت منصرف شده است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرسدس از شکایت منصرف شده است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید