مشخصات خودروی تازه فونیکس منتشر شد، عکس

به گزارش استدیو مرینا، گجت نیوز نوشت: بر اساس کاتالوگ سدان اسپرت فونیکس، مشخصات فنی و امکانات آریزو 6 جی تی به طور رسمی اعلام شد. سدانی مجذوب کننده و پر امکانات در راه بازار داخلی است.

مشخصات خودروی تازه فونیکس منتشر شد، عکس

مدیران خودرو به صورت رسمی کاتالوگ محصول نوش یعنی آریزو 6 جی تی را منتشر کرد، پیش تر مدیران خودرو اعلام نموده بود که قصد وارد کردن نسخه اسپرت تر آریزو 6 را به بازار داخلی دارد.

آریزو 6 نو در واقع همان آریزو 5 یا اومودا S5 جی تی است که با نام فونیکس آریزو 6 جی تی به ایران وارد می گردد.

محصول نو شرکت مدیران خودرو از لحاظ مشخصات ارائه شده ما بین آریزو 6 و آریزو 8 قرار می گیرد. در نمایی جلویی این خودرو شاهد جلو پنجره ای به سبک خودروهای لکسوس هستیم و در سایر قسمت ها شاهد همان المان های طراحی آریزو 6 پرو هستیم. به طور کلی طراحی مدرن این خودرو و بعلاوه مشخصات فنی قوی تر نسبت به نسخه های پیشین این ماشین را برای قشر جوان مناسب تر می نماید. به تازگی تصاویری از حمل این ماشین به انبارهای مدیران خودرو منتشر شده است که نشان می دهد در آینده ای نه چندان دور این خودرو در بازار عرضه می گردد.

مشخصات فنی فونیکس آریزو 6 جی تی

فونیکس برای سدان نو خود از پیشرانه خودروهایی نظیر FX و تیگو 8 پرو استفاده نموده است. در زیر کاپوت آریزو 6 جی تی یک موتور 1.6 لیتری توربو شارژ مشاهده می گردد که از فناوری پاشش مستقیم سوخت (TGDI) بهره می برد. این موتور توانایی فراوری 197 اسب بخار قدرت و 290 نیوتن متر گشتاور را دارد. قدرت این موتور به وسیله یک گیربکس 7 سرعته دو کلاچه تَر به چرخ های جلو منتقل می گردد. با توجه به مشخصات فنی موتور و بعلاوه برسی عملکرد این موتور بر روی خودروهایی نظیر تیگو 8 پرو به نظر می رسد این پیشرانه برای این سدان انتخاب بسیار مناسبی باشد.

امکانات آریزو 6 جی تی

فونیکس، آریزو 6 را به دریایی از امکانات رفاهی و ایمنی مجهز نموده است. آریزو 6 GT امکاناتی نظیر سیستم کنترل کشش، سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل حرکت در سراشیبی، کروز کنترل تطبیق پذیر، رادار هوشمند برخورد از جلو، ترمز هوشمند اضطراری، نور بالای اتوماتیک، رادار برخورد عقب، رادار حرکت بین خطوط، دوربین 360 درجه، دوربین و سنسور دنده عقب، سیستم پایش اندازه فشار باد لاستیک ها، دسته دنده الکترونی، کلاستر دیجیتال با وضوح بالا، صفحه نمایش مالتی مدیا با قابلیت اتصال اپل کارپلی و اندروید اتو، سیستم تهویه اتوماتیک به همراه پاکسازی هوا، سیستم فرمان صوتی، قابلیت روشن شدن خودرو با ریموت، سانروف، دوربین ثبت وقایع، 6 کیسه هوای ده نقطه ای، رادار خروج از پارک مجهز شده است.

با توجه به مشخصات فنی و امکانات آریزو 6 جی تی، به نظر قیمت این محصول با خودروهایی مانند آریزو 6 تفاوت زیادی خواهد داشت و متمایل به سمت خودروهای شاسی بالا رده فونیکس باشد.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 9 مهر 1402 بروزرسانی: 9 مهر 1402 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 2252

به "مشخصات خودروی تازه فونیکس منتشر شد، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات خودروی تازه فونیکس منتشر شد، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید