معبودی: پرسپولیس فکر نمی کرد مقابل ما به دردسر بیفتد، فقط با پنالتی می توانستند به گل برسند

به گزارش استدیو مرینا، مدافع تیم فوتبال ماشین سازی تبریز معتقد است که پرسپولیسی ها تصور نمی کردند مقابل این تیم تبریزی با دردسر روبرو شوند.

معبودی: پرسپولیس فکر نمی کرد مقابل ما به دردسر بیفتد، فقط با پنالتی می توانستند به گل برسند

عزیز معبودی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره تساوی تیمش برابر پرسپولیس در استادیوم آزادی گفت: ما بازی خوبی انجام دادیم و حتی می توانستیم به برد برسیم. پرسپولیس در این بازی دنبال برد بود تا مقابل هوادارانش جشن قهرمانی بگیرد، در چنین شرایطی نتیجه دریافت برای هر تیمی سخت است ولی ما می دانستیم چطور باید بازی کنیم. پرسپولیس هرگز تصور نمی کرد که مقابل ما به دردسر بیفتد ولی ماشین سازی نشان داد که تیم پرقدرتی است.

وی درباره اینکه چرا ماشین سازی در نیمه دوم عقب نشینی کرد، گفت: ما مقابل تیمی بازی می کردیم که هوادارانش استادیوم را پر نموده بودند و در انتظار جشن قهرمانی بودند. به هر حال پرسپولیس تیم بزرگی است و در خانه خودش دنبال برد بود، آنها فشار حملات را در نیمه دوم بیشتر کردند و همین موضوع باعث شد تا عقب نشینی کنیم. البته ما چند فرصت خوب دیگر هم داشتیم ولی مسئله مهم این است که پرسپولیس با زور پنالتی توانست گل مساوی را به ثمر برساند.

معبودی توضیح داد: ما به خوبی کارهای دفاعی را انجام می دادیم و آنها فقط با پنالتی می توانستند به گل برسند. در خصوص آن صحنه که همه دیدند چه اتفاقی رخ داد، اگر داور آن پنالتی را برای پرسپولیس نمی گرفت، آنها نمی توانستند به تیم ما گل بزنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 183

به "معبودی: پرسپولیس فکر نمی کرد مقابل ما به دردسر بیفتد، فقط با پنالتی می توانستند به گل برسند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معبودی: پرسپولیس فکر نمی کرد مقابل ما به دردسر بیفتد، فقط با پنالتی می توانستند به گل برسند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید