نکات منفی و مثبت سفر به کشور فیلیپین (تور فیلیپین)

به گزارش استدیو مرینا، کشور فیلیپین با 7107 جزیره که دارای سه بخش جغرافیایی به نام های لوزون، ویسایا و میندانائو می باشد. مرکز کشور فیلیپین شهر مانیل می باشد، شهری با ساختمان های بزرگ و عجیب و غریب که در نگاه اول شاید تصور این که این کشور کشوری دارای طبیعت بکر و دست نخورده باشد، بسیار سخت است. اما به غیر از این شهر در دیگر شهرهای فیلیپین هنوز حال و هوای زندگی های نیمه مدرن و گاها سنتی و طبیعت بکر را خواهید یافت در این کشور شما با بیش از 7 هزار جزیره روبه رو خواهید بود. جزیره های بزرگ و کوچک زیبایی که هر ساله پذیرای گردشگران زیادی از سراسر دنیا می باشند و مطمئنا شما نمی توانید همه این جزایر زیبا را در یک دوره سفر خود بازدید داشته باشید. سواحل زیبا به همراه طبیعت مثال زدنی و آرام بخش این جزایر که در نزدیکی اقیانوس آرام قرار دارند و فاصله نزدیکی که این جزایر نسبت به هم دارند می تواند از جذابیت های سفر شما به کشور فیلیپین باشد. البته موارد مثبت و منفی زیادی در سفر به کشور فیلیپین ممکن است پیش روی شما قرار بگیرد از کندی سرعت اینترنت گرفته تا شرایط حمل و نقل عمومی و فرودگاه ها که تاخیر ملموسی را علی الخصوص در پروازهای داخلی شاهد خواهید بود و بعلاوه شرایط تهویه نامناسب، خیابان های باریک و کم عرض و.... به هر حال ما در این مطلب در مجله خبرنگاران شما را با این نکات مثبت و منفی سفر به مرکز کشور فیلیپین آشنا خواهیم کرد پس تا انتها همراه ما باشید.

نکات منفی و مثبت سفر به کشور فیلیپین (تور فیلیپین)

برای دیدن زیباترین کشور جنوبی شرقی آسیا با تور فیلیپین همراه باشید. و از مانیل شهری زیبا در فیلیپین دیدن کنید.

نکات منفی سفر به کشور فیلیپین

هتل ها و اقامت در فلیپین: یکی دیگر از نکات منفی مرکز کشور فیلیپین هتل های این کشور می باشند که نباید از این کشور انتظار هتل های لوکس و مدرنی داشته باشید، البته هتل های نسبتا خوب اگر کمی بگردید مطمئنا پیدا خواهید کرد ولی خوب در کل نباید منتظر پیدا کردن محل اقامتی لوکس و مجهز باشید، بنابراین خود را برای اقامت در هتل هایی با امکانات معمولی و ضعیف اماده کنید.

وسایل نقلیه عمومی در فیلیپین: حمل و نقل عمومی در کشور فلیپین از زیر ساخت مناسب و مساعدی برخوردار نیست در شهرهای بزرگ و پرجمعیت هم مردم با این مشکل دست و پنجه نرم می نمایند حتی در مناطقی که توریست پذیر می باشد نیز این مشکل وجود دارد در خارج از شهرهای بزرگ و مرکز کشور فیلیپین حتی ممکن است وسیله نقلیه عمومی اصلا گیرتان نیاید. بنابراین حتما قبل از سفرهای درون شهری و برون شهری در کشور فیلیپین در خصوص ساعت حرکت و نوع وسیله نقلیه عمومی که در مقصد مورد نظرتان وجود دارد اطلاعات کافی را جمع کنید تا با مسئله ای در این زمینه برخورد نکنید.

ترافیک در فیلیپین: یکی از مسائل عمده فیلیپین ترافیک و راهبندان جاده ها می باشد که ممکن است ساعت ها در ترافیک گیر کنید در بیشتر ساعات شبانه روز ممکن است در شهرهایی چون سیبو، مانیل و داوائو شما گرفتار ترافیک های سنگین چند ساعته بشوید. برای فرار ازترافیک سنگین شهره ای بزرگ فیلیپین می توانید سوار سه چرخه ها شوید که با نام توک، توک در فیلیپین شناخته می شوند و 3 تا 4 نفر می توانند با این سه چرخه ها در داخل شهر گردش نمایند. متروها و تاکسی های اوبر یا همان تاکسی آن لاین که در شهرهای بزرگی چون سبو و مانیل فعال هستند می توانند هزینه سفر درون شهری شما را کاهش بدهند.

سرعت اینترنت در فلیپین: مطمئنا یکی از چیزهایی که به کامتان تلخ خواهد شد سرعت اینترنت در کشور فلیپین می باشد که نسبتا پایین است حتی در شهرهای بزرگ سرویس دهی شرکت های اینترنتی بسیار کند می باشد، بنابراین آمادگی روبرو شدن با این نکته منفی در فیلیپین را داشته باشید تا عصبانی نشوید.

نکات مثبت سفر به کشور فیلیپین

زیبایی های فیلیپین: سواحل زیبای فیلیپین مطئمنا می تواند شما را سر حال بیاورد مخصوصا صخره های شگفت انگیزی را که در پالاوان، ای نیدو و براکای خواهید دید می تواند از شگفت انگیزترین چیزهایی باشد که در کل جهان شناخته شده است. غواصی در آب های نیلگون جزایر فیلیپین را از یاد نبرید، قایق رانی و تفریحات آبی زیادی را می توانید در سواحل و در جزایر این کشور انجام بدهید و لحظات شادی را به همراه خانواده خود سپری کنید. مرجان های منحصر به فرد سواحل فیلیپین در کل جهان خاص هستند که برای دیدنشان می توانید یک غواصی هیجان انگیزی به زیر آب داشته باشید.

غذا و غذاخوری ها در فلیپین: یکی دیگر از نکات مثبت کشور فیلیپین غذاهای این کشور می باشد که طعم و مزه بسیار خوب و لذیذی دارند و در همه جا می توانید رستوران های محلی را بیابید که غذاهایی مخصوص و منحصر به فرد ارائه می دهند. تنوع غذایی در کشور فیلیپین یکی از شاخصه های اصلی این کشور به شمار می رود. انواع غذاهای محلی و بین المللی را می توانید در رستوران ها و غذاخوری های فیلیپین امتحان کنید.

زبان مردم فیلیپین: مردم فیلیپین تقریبا می توانند زبان انگلیسی را راحت صحبت نمایند و این امر می تواند از نکات مثبت سفر به فیلیپین باشد لهجه ها و گویش های مختلفی در فیلیپین شاهد خواهید بود اما بیشتر مردم این کشور به زبان تاگالوگ که زبان ملی این کشور است صحبت می نمایند. زبان تاگالوگ یا همان زبان فیلیپینی از خانواده زبان های استرونزیایی می باشد و بیش از 22 میلیون نفر زبان مادریشان زبان تاگالوگی می باشد.

منبع: همگردی
انتشار: 21 دی 1401 بروزرسانی: 21 دی 1401 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 2148

به "نکات منفی و مثبت سفر به کشور فیلیپین (تور فیلیپین)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکات منفی و مثبت سفر به کشور فیلیپین (تور فیلیپین)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید