هاشمی طبا: تغییر مدیریت در فدراسیون ژیمناستیک منوط به نظر وزیر است

به گزارش استدیو مرینا، عضو هیات رییسه فدراسیون ژیمناستیک گفت: در جریان آنچه تخلفات فدراسیون گفته شده نیستم، اما اطلاع دارم که سازمان بازرسی کل کشور در این زمینه گزارشی تهیه کرده است.

هاشمی طبا: تغییر مدیریت در فدراسیون ژیمناستیک منوط به نظر وزیر است

مصطفی هاشمی طبا در گفت وگو با خبرنگاران در واکنش به حرف و حدیث های اخیر پیرامون مسائل مالی فدراسیون ژیمناستیک اضافه کرد: به عنوان عضو هیات رییسه فدراسیون ژیمناستیک در جریان ریز اتفاقات مالی فدراسیون این فدراسیون نیستم اما تا جایی که اطلاع دارم سازمان بازرسی کل کشور در این خصوص گزارشی تهیه کرده که البته من متن کامل گزارش را ندیده ام و به صورت دقیق در جریان جزییات آن نیستم.

وی در پاسخ به این پرسش که نتیجه گزارش تهیه شده توسط سازمان بازرسی کل کشور چقدر می تواند به تغییرات مدیریتی در این فدراسیون منجر شود، گفت: این مساله به وزارت ورزش و جوانان ارتباط دارد. به طور یقین وزیر ورزش و جوانان در جریان گزارش سازمان بازرسی کل کشور است و در این زمینه از ما نیز که عضو هیات رییسه فدراسیون ژیمناستیک هستیم، نظرخواهی خواهد شد.

هاشمی طبا در پایان گفت: گزارش سازمان بازرسی کل کشور به وزیر ورزش و جوانان نیز ارجاع شده و اگر قرار به تغییرات در مدیریت فدراسیون ژیمناستیک باشد، وزیر ورزش و جوانان باید تصمیم نهایی را بگیرد نه هیات رییسه فدراسیون.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 516

به "هاشمی طبا: تغییر مدیریت در فدراسیون ژیمناستیک منوط به نظر وزیر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هاشمی طبا: تغییر مدیریت در فدراسیون ژیمناستیک منوط به نظر وزیر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید