همکاری پژو در فراوری پیکاپ چانگان هانتر 2022

به گزارش استدیو مرینا، این روزها تقریباً در هر خیابان و جاده ای چند خودرو چینی می بینیم؛ خودروهایی که بر خلاف برخی از کالاهای وارداتی از چین، کیفیت قابل قبول و خوبی دارد و حتی به کشورهای دیگری به جز ایران هم صادر می گردد. یکی از این برندهای چینی با نام چانگان شناخته می گردد.

همکاری پژو در فراوری پیکاپ چانگان هانتر 2022

بعد از سال ها کپی کاری، خودروسازان چینی به جایی رسیدند که خودروهای باکیفیت فراوری می نمایند و دیگر خبری از محصولات کپی این شرکت ها نیست. چانگان هانتر اولین پیکاپ فول سایزی است که چانگان با همکاری پژوسیتروئن ساخته است. این محصول در بازار چین با نام Kaicene F70 شناخته می گردد.

مشخصات پیکاپ چانگان هانتر 2022

چانگان هانتر در سال 2019 به بازار چین معرفی شده بود، ولی در سال 2022، چینی ها امکان خریداری نسخه لانگ (با فاصله محوری بیشتر) آن را هم پیدا نموده اند. این پیکاپ 5 نفره را می توانید در مدل های تک دیفرانسیل و دو دیفرانسیل بخرید که برای هر 2 مدل، 3 موتور مختلف عرضه می گردد. کم حجم ترین موتور برای این پیکاپ چانگان، موتور 2 لیتری توربوشارژ دیزلی است که 163 اسب بخار و 400 نیوتن متر را فقط با گیربکس 6 دنده دستی تحویل تان می دهد.

موتور دوم این پیکاپ از نوع توربو بنزینی است، اما 2.4 لیتر حجم دارد و 211 اسب بخار را با 320 نیوتن متر فراوری می نماید. این موتور قابل سفارش با گیربکس 6 دنده دستی است. بعلاوه می توان با 6 دنده اتوماتیک آن را خریداری کرد. سومین و حجیم ترین موتور پیکاپ چانگان، باز هم از نوع توربو دیزلی است و 2.5 لیتر حجم دارد و 150 اسب بخار را با 360 نیوتن متر فراوری می نماید. چانگان برای این موتور فقط از گیربکس 6 دنده دستی استفاده نموده است.

فضای داخل کابین هانتر طراحی زیبا و مدرنی دارد و البته از زبان طراحی محصولات پژو استفاده می نماید که باتوجه به روابط کمپانی های مذکور مورد عجیبی نیست. یک نمایشگر 8 اینچی لمسی ویژه تنظیمات سیستم تفریح با حالت عمودی در کنسول جلو واقع شده است .البته در تریم های بالاتر از نمایشگر 10 اینچی استفاده شده است.

امکانات پیکاپ چانگان هانتر 2022 عبارتند از:

  • سیستم ترمز اضطراری
  • هشدار برخورد از جلو
  • هشدار خروج از خط و دستیار حفظ خودرو بین خطوط
  • سامانه پایداری الکترونیکی
  • استارت دکمه ای
  • نمایشگر فشار باد لاستیک ها
  • کروز کنترل تطبیقی
  • کلید هوشمند

از منظر ابعاد این محصول برابر با 5330 میلی متر در طول، 1930 میلی متر در عرض و 1835 میلی متر در ارتفاع پیشرفته و فاصله بین محورهای آن برابر با 3180 میلی متر است. رینگ ها 17 و یا 18 اینچی باتوجه به آپشن ارائه می گردد. در نزدیک ترین نقطه، کف این خودرو فاصله ای 230 میلی متری از زمین دارد.

پیکاپ چانگان به علت تنوع موتور، گیربکس و سیستم محرکه، بازه قیمتی وسیعی دارد، طوری که مقرون به صرفه ترین مدلش حدود 15 هزار دلار در چین قیمت دارد اما قیمت گران ترین مدل آن، دو برابر این میزان بوده و حدود 31 هزار دلار است.

آگهی های خرید و فروش چانگان

***

شما می توانید اخبار خودرو را در بلاگ خبرنگاران مطالعه کنید.

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 8 مرداد 1401 بروزرسانی: 8 مرداد 1401 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 2063

به "همکاری پژو در فراوری پیکاپ چانگان هانتر 2022" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری پژو در فراوری پیکاپ چانگان هانتر 2022"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید