واکنش مارادونا به شایعه مبتلا شدنش به آلزایمر

به گزارش استدیو مرینا، اسطوره فوتبال آرژانتین از آنهایی که شایعه ابتلای وی به بیماری آلزایمر را منتشر نموده اند انتقاد کرد.

واکنش مارادونا به شایعه مبتلا شدنش به آلزایمر

به گزارش خبرنگاران، جنجال و حاشیه هرگز از مارادونا دور نمی گردد حتی زمانی که تصمیم به دوری از دنیای فوتبال گرفته باشد.

پس از انتشار خبر کناره گیری اسطوره فوتبال آرژانتین از راهنمایی تیم دسته دومی دورادوس مکزیک، شایعات ضد و نقیضی درباره علت این تصمیم وی منتشر شد. ابتدا اعلام شد که او برای درمان مشکل کتف و زانوی خود باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد اما کمی بعد زمزمه هایی مبنی بر ابتلای وی به مشکل منتشر شد که این شایعه حسابی ال دیه گو را خشمگین نموده است.

با وجود آنکه ماتیاس مورلا، مدیربرنامه های مارادونا این خبر را تکذیب کرد، خود او هم پیغام شدید اللحن در تکذیب این خبر که در شبکه های اجتماعی پیچید منتشر کرد.

مارادونا گفت: واژه آلزایمر واقعاً مزخرف است. افرادی که آلزایمر دارند، می میرند اما من در حال مردن نیستم. این لعنتی ها می دانند باید چه کار نمایند تا ذهن مردم را آشفته نمایند اما من نمی خواهم بگذارم چنین اتفاقی بیفتد.

مورلا در تکذیب خبر ابتلای مارادونا به آلزایمر تأکید کرد که جدایی این مرد آرژانتینی از تیم دورادوس مکزیک صرفاً برای رفتن زیر تیغ جراحان جهت انجام دو عمل جراحی در زانو و شانه بوده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 216

به "واکنش مارادونا به شایعه مبتلا شدنش به آلزایمر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش مارادونا به شایعه مبتلا شدنش به آلزایمر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید