وجود نگاه علمی زمینه ساز توسعه ورزش می گردد

به گزارش استدیو مرینا، به گزارش خبرنگاران، شامگاه چهارشنبه با حضور عباس خواجه اورسجی رئیس فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران، مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان و جمعی از مسئولان مدیریت شهری مراسم تجلیل از ملی پوشان گیلانی تیم ملی کبدی و تیم منتخب بانوان استان گیلان در هتل المپیک رشت تجلیل شد.

وجود نگاه علمی زمینه ساز توسعه ورزش می گردد

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در این مراسم با تاکید بر حمایت از ورزشکاران هیات کبدی این استان، اظهارکرد: یکی از اهداف ورزش و جوانان گیلان حمایت از همه رشته های ورزشی به ویزه کبدی که گیلان ظرفیت خوبی در آن دارد، است.

مریم بخشی با اشاره به پتانسیل استان گیلان در حوزه ورزشی، اضافه نمود: برنامه ریزی لازم برای توسعه ورزش استان اجرا شده و امیدواریم از این پس شاهد اتفاقات خوب در حوزه ورزشی استان گیلان به ویژه رشته کبدی باشیم.

ضرورت وجود نگاه ملی با رویکرد همبستگی در ورزش

در ادامه این مراسم رئیس فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به قدمت 15 ساله این رشته ورزشی، اظهارکرد: به رغم وجود مسائل فراوان در مسیر این رشته جای خوشحالی است بعداز این مدت کبدی ایران در چنین صندلیی قرار گرفته است.

عباس اورسجی با بیان اینکه هند چندین باشگاه رسمی و غیررسمی در زمینه ورزش های کبدی دارد، گفت: تیم ملی کبدی ایران با توانمندی بالا موفق به کسب مدال طلا دربازی های آسیایی جارکارتای اندونزی شد.

وی بر لزوم وجود تعامل برای توسعه ورزش کبدی تأکید و توضیح داد: وجود نگاه علمی به ورزش زمینه ساز ارتقای رشته های ورزشی و کسب صندلی مناسب می گردد.

اورسجی با اشاره به اینکه ورزش یک پدیده اجتماعی بسیار اثرگذار است، اظهارکرد: درب فدراسیون کبدی به روی تمام کسانی که به دنبال توسعه و ارتقای و رشد این ورزش هستند باز بوده و ما از نظرات و نقدها استقبال می کنیم.

وی با تأکید بر ضرورت وجود نگاه ملی به ورزش، گفت: زمانی که از ورزش صحبت می گردد باید مرزهایی استانی برداشته گردیده و نگاه ملی با رویکرد همبستگی در راستای رشد ورزش به وجود آید. زیرا ورزش سبب کاهش آسیب های اجتماعی می گردد.

در انتها این مراسم از جمعی از ورزشکاران رشته کبدی استان گیلان تجلیل شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 37

به "وجود نگاه علمی زمینه ساز توسعه ورزش می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وجود نگاه علمی زمینه ساز توسعه ورزش می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید