پرداخت یارانه تعویض کاتالیست به رانندگان تاکسی

به گزارش استدیو مرینا، خبرنگاران آنلاین:مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران درباره تعویض کاتالیست ها و پرداخت یارانه تعویض به راننده های تاکسی توضیحاتی ارائه داد.

پرداخت یارانه تعویض کاتالیست به رانندگان تاکسی

علیرضا قنادان در گفت وگو با شهرنوشت در خصوص پرداخت هزینه تعویض کاتالیست های فرسوده تاکسی ها گفت: تعویض کاتالیست ها رایگان نخواهد بود و یارانه تعویض به راننده تاکسی های متقاضی پرداخت خواهد شد. در این طرح کاتالیست ها با درجه کیفی ویژه به خودروها نصب خواهند شد و راننده تاکسی در صورت تقاضای تعویض کاتالیست به صورت تضمین شده حداقل سه بار پیاپی امکان دریافت معاینه فنی برتر را دارد. این کاتالیست ها از طرف قطعه ساز و تأمین نماینده تضمین شده هستند.

قنادان اضافه کرد: هزینه تعویض کاتالیست با توجه به نوع خودرو متفاوت است. خودروهایی که از این حیث مشکل معاینه فنی داشته باشند، با معرفی به مرکز معاینه فنی امکان تعویض کاتالیست را خواهند داشت و یارانه این قطعه از طرف تاکسیرانی به حساب تأمین نماینده واریز می گردد. بخشی از این هزینه را راننده تاکسی و بخشی دیگر را سازمان تاکسیرانی تقبل می نماید.

به گفته مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران این کاتالیست ها دریافت معاینه فنی برتر تا سه مرحله بازدید را تضمین می نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 347

به "پرداخت یارانه تعویض کاتالیست به رانندگان تاکسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت یارانه تعویض کاتالیست به رانندگان تاکسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید